Töissä ravintolassa: ihmiset ovat sikaisia!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyäntekijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ap! Paljonkos teillä sitten se ateria siellä maksaa?

Yli 9 euron paikossa en todellakaan ala astioitani roudailemaan. Sisältyy silloin mun mielestä aterian hintaan, että joku muu siistii pöydät.

9 e on lounaan käypä hinta, tai oikeassa ravintolassa alkuruuan.

Tässä tosiaan taidettiin päästä suomalaisen ravintolakulttuurin alkulähteille :-D Se kympin ateriahinta perustuu juuri siihen, että asiakkaat raivaa itse oman pöytänsä, tai joka tapauksessa homma hoidetaan minimihenkilöstöllä. Oikeassa ravintolassa viedään ensin tyhjät astiat pois pöydästä, ja sitten tarjoilija tuo pyydettäessä laskun.
 
9 e on lounaan käypä hinta, tai oikeassa ravintolassa alkuruuan.

Tässä tosiaan taidettiin päästä suomalaisen ravintolakulttuurin alkulähteille :-D Se kympin ateriahinta perustuu juuri siihen, että asiakkaat raivaa itse oman pöytänsä, tai joka tapauksessa homma hoidetaan minimihenkilöstöllä. Oikeassa ravintolassa viedään ensin tyhjät astiat pois pöydästä, ja sitten tarjoilija tuo pyydettäessä laskun.

Just näin. Lounasravintola=ruokala, päivän soppalounas, päivän pihvi ja päivän soossi. Ravintola a la carte, ruokalistat muuttuu pari kertaa vuodessa tai sadassa, tarjoilijat tulee kysyyn mitä haluaisitte syödä ja lasku tuodaan pyydettäessä pöytään. Ruokalassa lounas 7-12 € ja sisältää jälkiruokakahvin. Ravintolassa annos sitten maksaa enemmän ja kahvit erikseen. Mut ap:lle. Ihmiset on ihmisiä...siat on siistejä ja porsaat suloisia. Ihmiset sotkee ja katsovat oikeudekseen poiketa esim. ruokalan käytännöstä, koska MINÄ MAKSAN...vaikka hinta ei sisälläkkään sitä joutavien sotkujen siivoamista ja tarjoilijaa astioiden palautuksen tekijäksi.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä