N
no just
Vieras
Hei ap! Paljonkos teillä sitten se ateria siellä maksaa?
Yli 9 euron paikossa en todellakaan ala astioitani roudailemaan. Sisältyy silloin mun mielestä aterian hintaan, että joku muu siistii pöydät.
9 e on lounaan käypä hinta, tai oikeassa ravintolassa alkuruuan.
Tässä tosiaan taidettiin päästä suomalaisen ravintolakulttuurin alkulähteille :-D Se kympin ateriahinta perustuu juuri siihen, että asiakkaat raivaa itse oman pöytänsä, tai joka tapauksessa homma hoidetaan minimihenkilöstöllä. Oikeassa ravintolassa viedään ensin tyhjät astiat pois pöydästä, ja sitten tarjoilija tuo pyydettäessä laskun.