M
Manta
Vieras
Ei voi olla mitenkään terveellä pohjalla sellaisen ihmisen henkinen mielentila joka vainoaa jotakin tiettyä nikkiä täällä. Jos joku on ärsyttävä niin miksi voi vältellä tätä nikkiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta:Ei voi olla mitenkään terveellä pohjalla sellaisen ihmisen henkinen mielentila joka vainoaa jotakin tiettyä nikkiä täällä. Jos joku on ärsyttävä niin miksi voi vältellä tätä nikkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:No kukas sut on silmätikuksi ottanut? =)
Alkuperäinen kirjoittaja PSI:Eli monesti silmätikkusuuden tekee se, että on niin negatiivinen asenne heti ihan upouudelle henkilöllekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PSI:Eli monesti silmätikkusuuden tekee se, että on niin negatiivinen asenne heti ihan upouudelle henkilöllekin.
Niin, mutta nämä tällaiset "silmätikut" ei suostu ymmärtämään että heissä itsessään olisi mitään vikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PSI:Ja esim. Sörhis vastasi mulle tosi ikävästi, kun hieman kysyin häneltä jotain kuulemma aivan vanhaa asiaa, että kamalasti nyt taas jankkaan yms. Sörhikseen en aikaisemmin ollut ees törmännyt ja kovin pisti mietityttään, että miten hyvinkin asiallisesta kommentista tulee pelkkää ****lua niskaan. No jätinpä hänelle vastaamatta toistamiseen, mutta kyllä hän silloin ihan itse silmätikkusuutensa taas itselleen nakkas niskaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä olen ainakin just tuollaisen vainoomisen uhri :'( :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:Mutta sä osaat suhtautua siihen hienosti. Sä heität samalla mitalla takasi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:Mutta sä osaat suhtautua siihen hienosti. Sä heität samalla mitalla takasi.![]()
En mä kyllä ihan oikeesti koe, että joku mua vainoais.. Tai sitten vaan oon niin tyhmä, etten huomaa moista tapahtuvan
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)
Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)
Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)
Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$
No tosi hyvänä esimerkkinä toimii ko. henkilöstä tuo minun aloittama Kysymys-ketju... Uskomattomia juttuja muistaa! Ja ei ainakaan ymmärrä huumoria tippaakaan. Kauhee moka ollut multa kun kerran kirjoitin raskausajan yölliset orgasmit-ketjuun että saan niitä... Oon nyt sitten seksiriippuvainen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Kauhee moka ollut multa kun kerran kirjoitin raskausajan yölliset orgasmit-ketjuun että saan niitä... Oon nyt sitten seksiriippuvainen...![]()