Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Onneksi tänne tulee koko ajan uusia maahanmuuttajia. He osaavat sentään tehdä lapsensa itse!
Se onkin ainoa mitä ne osaa.
Muutoinhan niille pitää kantaa ruoka suuhun ja antaa raha elämiseen. Niitä lapsiaan ne eivät kykene elättämään. Sellaisten ei pitäis saada edes lisääntyä joka ei pysty lapsiaan elättämään muuta kuin valtion ja kunnan tuilla.
Miksi pitäisi sitten sellaisten saada, jotka eivät osaa niitä itse tehdä?
Osaahan ne tehdä, ne ne vasta osaakin TEHDÄ! Oikein koeputkessa tehdään. Ei ole mitään vahinkopanojen tuotoksia eikä mitään liukuhihnatuotoksia allahin nimessä.
Ja vittuako se kelleen kuuluu mihin ihmiset OMAT rahansa pistävät?
Ja hoidetaanhan juoppojen maksoja ja tupakoitsijoiden keuhkojakin vaikka ne joutais kyllä säästöjen nimissä tappaa pois. Samoin sosiaalituilla elävät mutikset voi potkia helvettiin täältä!
Olispa tosiaan romanttista olla lääkärisedän penetroima rakkauden hedelmä.
Mä en ole huolissani kenenkään rahoista, vaan luonnonlakien rikkomisesta, ja lajimme elinvoimasta. Ilman lisääntymiskykyä kuolemme sukupuuttoon. Ja juurihan raportoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan keinotekoiset raskaudet päättyvät normaaleja useammin keskenmenoon. Se ei jostain kumman syystä herättänyt tällä palstalla yhtä kiihkeää keskustelua, kuin tällaiset.
No kuule, ei se niin romanttista ole roiskahtaa isän kyrvästä äidin sillinhajuiseen looraankaan. Puhumattakaan siitä kun sitten kiskotaan verisestä revenneestä vitusta ulos, sekö sinusta romanttista?
Kyllä steriili elatusmalja mikroskoopin alla on PALJON romanttisempi alkutaival.
Ja jos olet kerta huolissasi lajimme elinvoimasta niin miksi sinä hedelmöityshoitoja vastustat? Kyllä niistä koeputkilapsistakin tulee ihan elinkelpoja kansalaisia jos eivät kesken mene.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Miksi sitten kiistelet? Minusta Väestöliiton lämpökaappi voittaa vitun lämmön. Varmasti itsekin kellisit mieluummin lämpökaapissa kuin jonkun pildessä?
No en. Mistä mä olen kiistellyt?
No hyvä on , sinä siis tykkäisit lämmitellä toosan sisällä. Minä makoilisin mieluummin lämpökaapissa kuin pillussa. Makuasioita tosiaan.
Ja vaikka mistä kiistelet! Tänne oikein taas palasit minun kanssani tätä kiistelyä jatkamaan!!!
Enskierrosta menen muuten taas koeputkihoitoon, mitäs siihen sanotte? Aijon muutaman tuhat euroa taas hassata hedelmöityshoitoihin!!! Vaikka melko varmaa on jo etukäteen että ihan turhaa rahanhaaskausta taas, meikä on tosimaho!