Miksi jotkut laittavat rahansa heldelmöityshoitoihin?

  • Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
Vatsalihakset koetuksella
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja missään en olesanonut olevani psykiatrinen sh. Sinulle pitäisi tehdä minimental, jos tiedät mikä se on? (Hah)
Joku oli kirjoittanut nimimerkillä psyk sh ja sä totesit että teillä onkin sama koulutus. Ensimmäinen kerros. Länsi-Suomen lääni. Paita, ruskea, vilkas. Ruusu, pallo, avain. 100, 93, 86, 79, 72... jne. Ei dementia ihan vielä ole iskenyt ;) Sori etten nyt piirrustele sulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Onneksi tänne tulee koko ajan uusia maahanmuuttajia. He osaavat sentään tehdä lapsensa itse!
Se onkin ainoa mitä ne osaa.

Muutoinhan niille pitää kantaa ruoka suuhun ja antaa raha elämiseen. Niitä lapsiaan ne eivät kykene elättämään. Sellaisten ei pitäis saada edes lisääntyä joka ei pysty lapsiaan elättämään muuta kuin valtion ja kunnan tuilla.
Miksi pitäisi sitten sellaisten saada, jotka eivät osaa niitä itse tehdä?
Osaahan ne tehdä, ne ne vasta osaakin TEHDÄ! Oikein koeputkessa tehdään. Ei ole mitään vahinkopanojen tuotoksia eikä mitään liukuhihnatuotoksia allahin nimessä.

Ja vittuako se kelleen kuuluu mihin ihmiset OMAT rahansa pistävät?

Ja hoidetaanhan juoppojen maksoja ja tupakoitsijoiden keuhkojakin vaikka ne joutais kyllä säästöjen nimissä tappaa pois. Samoin sosiaalituilla elävät mutikset voi potkia helvettiin täältä!
Olispa tosiaan romanttista olla lääkärisedän penetroima rakkauden hedelmä.

Mä en ole huolissani kenenkään rahoista, vaan luonnonlakien rikkomisesta, ja lajimme elinvoimasta. Ilman lisääntymiskykyä kuolemme sukupuuttoon. Ja juurihan raportoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan keinotekoiset raskaudet päättyvät normaaleja useammin keskenmenoon. Se ei jostain kumman syystä herättänyt tällä palstalla yhtä kiihkeää keskustelua, kuin tällaiset.
No kuule, ei se niin romanttista ole roiskahtaa isän kyrvästä äidin sillinhajuiseen looraankaan. Puhumattakaan siitä kun sitten kiskotaan verisestä revenneestä vitusta ulos, sekö sinusta romanttista?

Kyllä steriili elatusmalja mikroskoopin alla on PALJON romanttisempi alkutaival.

Ja jos olet kerta huolissasi lajimme elinvoimasta niin miksi sinä hedelmöityshoitoja vastustat? Kyllä niistä koeputkilapsistakin tulee ihan elinkelpoja kansalaisia jos eivät kesken mene.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Miksi sitten kiistelet? Minusta Väestöliiton lämpökaappi voittaa vitun lämmön. Varmasti itsekin kellisit mieluummin lämpökaapissa kuin jonkun pildessä?
No en. Mistä mä olen kiistellyt?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Onneksi tänne tulee koko ajan uusia maahanmuuttajia. He osaavat sentään tehdä lapsensa itse!
Se onkin ainoa mitä ne osaa.

Muutoinhan niille pitää kantaa ruoka suuhun ja antaa raha elämiseen. Niitä lapsiaan ne eivät kykene elättämään. Sellaisten ei pitäis saada edes lisääntyä joka ei pysty lapsiaan elättämään muuta kuin valtion ja kunnan tuilla.
Miksi pitäisi sitten sellaisten saada, jotka eivät osaa niitä itse tehdä?
Osaahan ne tehdä, ne ne vasta osaakin TEHDÄ! Oikein koeputkessa tehdään. Ei ole mitään vahinkopanojen tuotoksia eikä mitään liukuhihnatuotoksia allahin nimessä.

Ja vittuako se kelleen kuuluu mihin ihmiset OMAT rahansa pistävät?

Ja hoidetaanhan juoppojen maksoja ja tupakoitsijoiden keuhkojakin vaikka ne joutais kyllä säästöjen nimissä tappaa pois. Samoin sosiaalituilla elävät mutikset voi potkia helvettiin täältä!
Olispa tosiaan romanttista olla lääkärisedän penetroima rakkauden hedelmä.

Mä en ole huolissani kenenkään rahoista, vaan luonnonlakien rikkomisesta, ja lajimme elinvoimasta. Ilman lisääntymiskykyä kuolemme sukupuuttoon. Ja juurihan raportoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan keinotekoiset raskaudet päättyvät normaaleja useammin keskenmenoon. Se ei jostain kumman syystä herättänyt tällä palstalla yhtä kiihkeää keskustelua, kuin tällaiset.
No kuule, ei se niin romanttista ole roiskahtaa isän kyrvästä äidin sillinhajuiseen looraankaan. Puhumattakaan siitä kun sitten kiskotaan verisestä revenneestä vitusta ulos, sekö sinusta romanttista?

Kyllä steriili elatusmalja mikroskoopin alla on PALJON romanttisempi alkutaival.

Ja jos olet kerta huolissasi lajimme elinvoimasta niin miksi sinä hedelmöityshoitoja vastustat? Kyllä niistä koeputkilapsistakin tulee ihan elinkelpoja kansalaisia jos eivät kesken mene.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Miksi sitten kiistelet? Minusta Väestöliiton lämpökaappi voittaa vitun lämmön. Varmasti itsekin kellisit mieluummin lämpökaapissa kuin jonkun pildessä?
No en. Mistä mä olen kiistellyt?
No hyvä on , sinä siis tykkäisit lämmitellä toosan sisällä. Minä makoilisin mieluummin lämpökaapissa kuin pillussa. Makuasioita tosiaan.

Ja vaikka mistä kiistelet! Tänne oikein taas palasit minun kanssani tätä kiistelyä jatkamaan!!! :D

Enskierrosta menen muuten taas koeputkihoitoon, mitäs siihen sanotte? Aijon muutaman tuhat euroa taas hassata hedelmöityshoitoihin!!! Vaikka melko varmaa on jo etukäteen että ihan turhaa rahanhaaskausta taas, meikä on tosimaho!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Onneksi tänne tulee koko ajan uusia maahanmuuttajia. He osaavat sentään tehdä lapsensa itse!
Se onkin ainoa mitä ne osaa.

Muutoinhan niille pitää kantaa ruoka suuhun ja antaa raha elämiseen. Niitä lapsiaan ne eivät kykene elättämään. Sellaisten ei pitäis saada edes lisääntyä joka ei pysty lapsiaan elättämään muuta kuin valtion ja kunnan tuilla.
Miksi pitäisi sitten sellaisten saada, jotka eivät osaa niitä itse tehdä?
Osaahan ne tehdä, ne ne vasta osaakin TEHDÄ! Oikein koeputkessa tehdään. Ei ole mitään vahinkopanojen tuotoksia eikä mitään liukuhihnatuotoksia allahin nimessä.

Ja vittuako se kelleen kuuluu mihin ihmiset OMAT rahansa pistävät?

Ja hoidetaanhan juoppojen maksoja ja tupakoitsijoiden keuhkojakin vaikka ne joutais kyllä säästöjen nimissä tappaa pois. Samoin sosiaalituilla elävät mutikset voi potkia helvettiin täältä!
Olispa tosiaan romanttista olla lääkärisedän penetroima rakkauden hedelmä.

Mä en ole huolissani kenenkään rahoista, vaan luonnonlakien rikkomisesta, ja lajimme elinvoimasta. Ilman lisääntymiskykyä kuolemme sukupuuttoon. Ja juurihan raportoitiin tutkimuksesta, jonka mukaan keinotekoiset raskaudet päättyvät normaaleja useammin keskenmenoon. Se ei jostain kumman syystä herättänyt tällä palstalla yhtä kiihkeää keskustelua, kuin tällaiset.
No kuule, ei se niin romanttista ole roiskahtaa isän kyrvästä äidin sillinhajuiseen looraankaan. Puhumattakaan siitä kun sitten kiskotaan verisestä revenneestä vitusta ulos, sekö sinusta romanttista?

Kyllä steriili elatusmalja mikroskoopin alla on PALJON romanttisempi alkutaival.

Ja jos olet kerta huolissasi lajimme elinvoimasta niin miksi sinä hedelmöityshoitoja vastustat? Kyllä niistä koeputkilapsistakin tulee ihan elinkelpoja kansalaisia jos eivät kesken mene.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Miksi sitten kiistelet? Minusta Väestöliiton lämpökaappi voittaa vitun lämmön. Varmasti itsekin kellisit mieluummin lämpökaapissa kuin jonkun pildessä?
No en. Mistä mä olen kiistellyt?
No hyvä on , sinä siis tykkäisit lämmitellä toosan sisällä. Minä makoilisin mieluummin lämpökaapissa kuin pillussa. Makuasioita tosiaan.

Ja vaikka mistä kiistelet! Tänne oikein taas palasit minun kanssani tätä kiistelyä jatkamaan!!! :D

Enskierrosta menen muuten taas koeputkihoitoon, mitäs siihen sanotte? Aijon muutaman tuhat euroa taas hassata hedelmöityshoitoihin!!! Vaikka melko varmaa on jo etukäteen että ihan turhaa rahanhaaskausta taas, meikä on tosimaho!
No mistäs mä olen sitten kiistellyt? Ensin totesin, että maahanmuuttajat osaavat tehdä itse lapsensa, sitten esitin kysymyksen. Ja omien näkemysten esiin tuominenkaan ei ole kiistelyä. Olen siis lähinnä vaan heittänyt provoilevia kommentteja, sekä väittänyt, että keinohedelmöitys on luonnotonta. Mutta mistä olen kiistellyt?
 
jeah
Luojaa ei ole olemassakaan. Kaikki on syntynyt alkuräjähdyksestä. Esimerkki: Jos äiti on polttanut raskauden aikana tupakkaa, se vaikuttaa sikiön hedelmällisyyteen. Silloinko luoja on määrännyt, ettei lapsia tarvi tulla?? Siitähän lapsettomuudesta kärsisi aivan väärä ihminen. Puhukaa enempi paskaa!! Sehän on sen odottavan tupakoijan syy, eikä lapsen, helevetti! Ja tuo oli vain esimerkki, lapsettomuus voi johtua miljoonasta muustakin syystä.
 
mäh
Totuus on kuitenkin se, että nykypäivän ihminen ei ole tottunut luopumaan mistään. Kaikki on pakko saada, kun kaverillakin on. Lapsi on pakko saada, kun kaverillakin on. Vaikka väkisin. siitähän hedelmöityshoidoissa on kyse.
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatsalihakset koetuksella:
Oijoi. Ensin ap oli psykiatrinen sh, sitten olikin töissä CCU:lla ja nyt yhtäkkiä tk:n vuodeosastolla, ilmeisesti vielä osastonhoitajana. :LOL: Viimeksi sillä taisi olla kaksi lasta ja nyt onkin kolme, reippaasti sikiävää tyyppiä siis. :D
Tätä se teettää kun laittavat sinne suljetullekin niitä nettiyhteyksiä.. :attn:
:eek: Näköjään.
 
Toinen hoitsu
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatsalihakset koetuksella:
Oijoi. Ensin ap oli psykiatrinen sh, sitten olikin töissä CCU:lla ja nyt yhtäkkiä tk:n vuodeosastolla, ilmeisesti vielä osastonhoitajana. :LOL: Viimeksi sillä taisi olla kaksi lasta ja nyt onkin kolme, reippaasti sikiävää tyyppiä siis. :D
Tätä se teettää kun laittavat sinne suljetullekin niitä nettiyhteyksiä.. :attn:
:eek: Näköjään.
Eihän toi ap sanonut missään omaavansa 2 lasta vaan kolme. Olisiko lisäksi tarkoittanut,että on sairaanhoitaja vaikkei olisi suuntautunut psyk. puolelle. Hoitoalalla kollega on ihan sairaanhoitaja vaikka olisikin suuntautunut eri alalle.
 
niinpä
Ap puollustelee itseään. :D

Hanki apua ap!
Sitä on kyllä saatavana kun jaksaa vaatia. Jos et itse jaksa niin pyydä apua läheisiltä.
Ymmärräthän että käytöksesi ei ole normaalia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Ap puollustelee itseään. :D

Hanki apua ap!
Sitä on kyllä saatavana kun jaksaa vaatia. Jos et itse jaksa niin pyydä apua läheisiltä.
Ymmärräthän että käytöksesi ei ole normaalia.
Meitä ap:eitä oli niin monta tässä jutussa ja siinä toisessaketjussa ja mehän ollaan itse niitä avun antajia. Tiedämme vallan mainiosti mistä apua saa ja mistä sitä ei saa. Ymmärrämme,ettei käytöksemme ole normaalielämässä normaalia. Täällä virtuaalielämässä vaan monelta katoaa mopo rasasta. Eikä siinä mitään pahaa ole.Hauskaa se on.!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Ap puollustelee itseään. :D

Hanki apua ap!
Sitä on kyllä saatavana kun jaksaa vaatia. Jos et itse jaksa niin pyydä apua läheisiltä.
Ymmärräthän että käytöksesi ei ole normaalia.
Meitä ap:eitä oli niin monta tässä jutussa ja siinä toisessaketjussa ja mehän ollaan itse niitä avun antajia. Tiedämme vallan mainiosti mistä apua saa ja mistä sitä ei saa. Ymmärrämme,ettei käytöksemme ole normaalielämässä normaalia. Täällä virtuaalielämässä vaan monelta katoaa mopo rasasta. Eikä siinä mitään pahaa ole.Hauskaa se on.!
Ehkä nyt voisit kuitenkin käydä kertomassa jollekin niistä "kollegoistasi" tästä kivasta harrastuksesta. Ja tarkoitan siis nyt niitä ihmisiä siellä jotka antavat lääkkeitäkin, en sinun sivupersoonoitasi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Ap puollustelee itseään. :D

Hanki apua ap!
Sitä on kyllä saatavana kun jaksaa vaatia. Jos et itse jaksa niin pyydä apua läheisiltä.
Ymmärräthän että käytöksesi ei ole normaalia.
Meitä ap:eitä oli niin monta tässä jutussa ja siinä toisessaketjussa ja mehän ollaan itse niitä avun antajia. Tiedämme vallan mainiosti mistä apua saa ja mistä sitä ei saa. Ymmärrämme,ettei käytöksemme ole normaalielämässä normaalia. Täällä virtuaalielämässä vaan monelta katoaa mopo rasasta. Eikä siinä mitään pahaa ole.Hauskaa se on.!
Ehkä nyt voisit kuitenkin käydä kertomassa jollekin niistä "kollegoistasi" tästä kivasta harrastuksesta. Ja tarkoitan siis nyt niitä ihmisiä siellä jotka antavat lääkkeitäkin, en sinun sivupersoonoitasi.
Voi kuule,et ole tainnut seurata sitä eilistä ja tätä ketjua. Pikkuisen meni pieleen tuo sinun vastauksesi. Huvittava sinänäsä.
 
äiti
Teillä kaikilla käy vaan kateeksi ne pariskunnat jotka yhdessä hoidoissa käyvät ja yhdessä lasta haluavat. Itse kun olette hankkiutuneet paksuksi miehiltänne salaa rahaa saadaksenne ja elatusapua!

Niinpä sitten käy kateeksi kun joittenkin naisten miehet haluavat naisensa kanssa lasta niin paljon että vuodesta toiseen käyvät yhdessä kalliissa hedelmöityshoidoissa!

Samoin olette kateellisia kun näillä pariskunnilla on niin paljon rahaa että voivat käydä näissä hoidoissa!
 
Krista
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Teillä kaikilla käy vaan kateeksi ne pariskunnat jotka yhdessä hoidoissa käyvät ja yhdessä lasta haluavat. Itse kun olette hankkiutuneet paksuksi miehiltänne salaa rahaa saadaksenne ja elatusapua!

Niinpä sitten käy kateeksi kun joittenkin naisten miehet haluavat naisensa kanssa lasta niin paljon että vuodesta toiseen käyvät yhdessä kalliissa hedelmöityshoidoissa!

Samoin olette kateellisia kun näillä pariskunnilla on niin paljon rahaa että voivat käydä näissä hoidoissa!
Aha! Ootko sä toi ap jollakin eri nimimerkillä. Vastauksesi on sen varran outo, kun lukee, mitä täs ketjus on puhuttu?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Teillä kaikilla käy vaan kateeksi ne pariskunnat jotka yhdessä hoidoissa käyvät ja yhdessä lasta haluavat. Itse kun olette hankkiutuneet paksuksi miehiltänne salaa rahaa saadaksenne ja elatusapua!

Niinpä sitten käy kateeksi kun joittenkin naisten miehet haluavat naisensa kanssa lasta niin paljon että vuodesta toiseen käyvät yhdessä kalliissa hedelmöityshoidoissa!

Samoin olette kateellisia kun näillä pariskunnilla on niin paljon rahaa että voivat käydä näissä hoidoissa!
Mitä hel...? Luuletko, että lapsilla tienaa? Onpas sulla vääristynyt käsitys ihmisistä, voe voe...toivottavasti, et lapsia kasvata ajattelemaan samoin, jos joskus niitä saat. Kyllä meillä ainakin kumpikin halus lapsia... ja ei, ei varmaan kellään muulla ole rahaa kuin niillä jotka käy hedelmöityshoidoissa. huh huh... ehkä se sittenkin on tarkotettu, jos joku ei saa lapsia :/
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu en kärsi. En kuitenkaan olisi mennyt hoitoihin, jos lapsia ei olisi suotu.

Sun on helppo sanoa nuin,kun kerta olet saanut omat lapset luomuna...tilanne vois olla "pikkusen"eri ,jos todellakin olisit jäänyt lapsettomaksi...
 
Krista
Edelleen teitä provosoituneita löytyy. Mä tiedän ne hoitajat, jotka nämä provot kirjoitti. Se oli töissä kuulkaa ihan kahvipöytä keskustelu, jossa nauru raikasi ja kovasti. Ne on ihan pilaa. Turhaan te niihin yritätte asiallisesti vastata.
 
äiti
Hitsi, pitää vissiin lukea koko ketju että selviää minullekin että ketkä kaksi hoitajaa ja mikä provo?

Minä itse ainakin tuo äskeisen pistin ihan ketjun pöyhäisymielessä, noin vähän niinkuin ärsykkeeksi. Kokeilin että jos joku älähtäis ja ihan tuli reaktiota:D

Enskierrosta menen itse hedelmöityshoitoihin, jälleen kerran!

Ja yksi luomulapsihan mulla jo onkin mikä rauhoittanee teitä. Eli siis myöskin Luoja on tarkoittanut minut äidiksi, ei väin väestöliiton lääkärit! :D:D:D
 
1. He haluaa saada lapsen ja eivät ole saaneet luonnollisesti
2. He ei tiedä luonnollisista konsteista joista vois olla apua (tai sit eivät vaan halua kokeilla, jos vaatii paljon itsekuria tai jotain), tai sit ei ole just heiän "vaivaan" luonnollistakaan apua.
 

Yhteistyössä