ap
No en minä hirviö ole. Häntä ei ehditty leikata. Tuskin olisi kuitenkaan siitä selvinnyt ja sanonpa vielä se kaiken uhalla,että ennemmin olisin lapseton kuin hautaisin lapseni.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ai et antanut leikata? Tosi hienoa! No nyt ainaski sitten seisot sanojesi takana sitten..en tiedä olisinko tuosta kovin ylpeä jos olet noin vakavasti estänyt toisen hoidon! ...ai kamala!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä helkutin uhkailu? Kyllä minulta on yksi sydänsairas lapsi kuollut. Häntä ei leikattu!!Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Hehheeh No seisot varmaan sanojesi takana ja olet hoitamatta myös lastasi mahdollisen sairastumisen sattuessa? Onhan se "lajimme säilymisen" kannalta hyvä ettei sairaat yksilöt pääse saamaan lapsia ja luontohan tän on päättänyt...ainiin ja se luoja... Pitäs varmaan pikkasen miettiä ennen kun laittaa näitä alotuksiaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Musta ei kuule saa sööttiä millään, eikä missään muodossa . Tervetuloa vaan tk:n vuodeosastolle potilaaksi. Kenties se olen minä, joka sinua tulen ilolla ensimmäisenä tervehtimään.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Niinpä! Kaikki kun nykyään on niin luonnonmukaista!! Tää palstailukin!!!
oot ap söötti mut vähän hölmö :heart:
Luoja suo tän meille =)
Ja tuo sinun uhkailu tekee sinusta vielä lapsellisemman