Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:No mulle ei ole. Se sen sijaan on mulle ongelma, jos suurperheellisillä on kova tarve vähätellä tai väittää pinnalliseksi meidän "vähälapsisten" (meillä esimerkiksi kolme lasta) elämää.
Eräs kahdeksan lapsen äiti kysyi minulta, tuleeko meille vielä enemmän lapsia. Vastasin, että lapsilukumme on nyt täynnä. Hän totesi, että niin, ihmisillä on nykyään kova tarve kerätä materiaa ja oikeat arvot jäävät sitten syrjään. Eli joo, jos mä pukkaisin kymmenen lasta ja elelisin kotiäitinä lopun elämääni, niin mun arvot olisivat oikeat? Nyt kun olen kolmen lapsen äiti ja haluan kouluttautua ja päästä myös työelämään, niin olen pinnallinen materialisti.
Toi asennehan paistaa tällä palstallakin. Esmes Yainaban vastauksessa.
Ja mitenhän se mun vastauksesta tuli esiin?
Mä en tietääkseni puhunut materiaalista tai arvoista yhtään mitään.
Ja hei, ynohditte yhden asian, mä olen koluttanut itseäni tässä vuosien mittaan koko ajan ja mulla on jopa ammatti ja työpaikkakin, joten jos alkaisin tosta kouluttautumisesta ja työssäkäynnistä paasaamaan niin menis aika ristiin.
Kannattaa lukea mitä tekstissä oikeesti lukee ennenkuin vetelee hernepalkoja nenäänsä ja tekee vääriä tulkintoja.