V
voi elämän kevät
Vieras
Voi elämä...Tää ketju on taas niin uskomatonta paskaa että aivan hermo menee lukiessa. Mä en voi käsittää joittenki ajattelutapaa, eikä mun toki tarvikkaan, jokaisen oma asia jos haluaa tehä elämästään vaikeaa. Että jos hääpari, jonka suuri päivä ja HEIDÄN juhlansa on kyseessä, ystävällisesti esittää kutsussaan, että häälahja-asioissa tilinumero xxx, niin se on jonkun mielestä jotenkin loukkaavaa ja rahankerjäämistä ja vetää herneet nokkaansa niin, että joko väen vängällä haluaa silti ostaa jonkun kupin tai kipon tai sitten jättää tulematta koko häihin? Ja perustelee tätä sillä, että hän itse on vieras jota nyt pitää muka jotenkin kunnioittaa? Voi luoja sentään, ihan seinästä revittyä porukkaa. Mä en voi ymmärtää mitä se kenenkään pyllyä kaivelee, missä muodossa hääpari sen lahjansa toivoo. Jos ei halua antaa rahaa, ei ole PAKKO! Ei siinä kortissa lue, että jos et anna rahaa, et saa tulla juhliin. Ja en usko että yksikään pari kyylää tiliotteesta, kuka mitäkin on antanu, pääasia että saapuu paikalle! Ja tässä nyt unohtuu seki, että kyllä se häitten järjestäminenki maksaa, ja tuskin kukaan silti plussan puolelle pääsee vaikka rahana lahjansa toivookin. Mua ei ainakaan kiinnostais paskan vertaa kuka antaa 50e , kuka 5e tai kuka ei anna mitään, mitä väliä? Tärkeintä että vieraat saapuu paikalle juhlistamaan hääparin suurta päivää!