O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:mua kans etoo ajatus kokolattiamatoista. toinen mitä mietin, et miks ne ei esim. jenkkilässä ota kenkiä pois jalasta sisälle tullessa? ja tohon mattoon palatakseni, miten ne pitää sitä puhtaana? eihän se pelkkä imurointi pitemmän päälle riitä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Niillä aukee myös ovet sisäänpäin. Aivan idioottimaista minusta, oveen kun sisäänpotkiminen on tehty niin helpoksi. Ja hätätilaanteessa ihmiset pakkautuvat ovea vasten ennenkuin yksikään saa ovea auki ja pääsee ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja :O:siis jopa vessassamitä hyötyä niistä on? mä en keksi kuin haittoja
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mä oon asunu pidemmän aikaa jenkeissä ja enpä oo ikinä pitäny niitä mattoja likaisena. Hyvin ne pystyy pitämään siisteinä. Varmaan suurimmalla osalla suomalaisia se kosketus kokolattiamattoon tulee jostain ruotsinlaivalta ja siihen on jotkut muut syyt miks ne on törkysiä![]()