Miksi itkuhälyytin piippaa ? Philips ohjeita kenelläkään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nettimamma

Jäsen
27.11.2005
358
0
16
philips itkuhälytin sbc sc362 on hälyytin, joka on molemmat päät pistorasiassa ja piippaa vähän väliä, niin kuin patterit lopussa?

Mikähän on vikana?? Kokemuksia :)

Onko ohjeita jollakin lähellä, mistä vois katsoa onko jotakin muuta kuin patterit lopussa. KIITOS :flower:

Olisko jommassa kummassa vikaa, ettei saa sitä virtaa piuhasta? Ootko kokeillu irrottaa patterit kokonaan, toimiiko? Mulla on samat hälyttimet, mutta en oo törmänny kun patterienloppumispiippauksiin. Eikä ole ohjeitakaan olemassa...

Minkälaista piippausta?
lyhyttä ja nopeaa niin meillä tarkoittaa sitä ettei ole yhteyttä vastaanottajan ja lähettimen välillä.
Eli jos sattuisi olemaan vahingossa päällä ainakin vastaanotin?

Laitoin linkin käyttöohjeisiin tonne, mutta mulla ainakin näkyy oudosti. Avautuu kuitenkin kun klikkaa vaikka tota palkkia, mutta ei sieltä vastausta kyssäriin mun mielestä sitten löytynytkään...

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Minkälaista piippausta?
lyhyttä ja nopeaa niin meillä tarkoittaa sitä ettei ole yhteyttä vastaanottajan ja lähettimen välillä.
Eli jos sattuisi olemaan vahingossa päällä ainakin vastaanotin?

ihan sellainen piip ja noin 5sekunnin välein.

Hälyyttimet ovat samalla paikalla kuin aiemmin joten kuuluvuus on taattu. Täytyypä alkaa tutkiskelemaan asiaa.

Kokeile silti loppuuko piippaus, jos siirrät hälyttimet vierekkäin. Meillä oli välillä yhteyshäiriötä, vaikka yleensä samoissa paikoissa kuului hyvin, niin välillä yhteys pätki.