Miksi ihmiset tuijottaa kun liikun lapsieni kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
myönnän paheksuvani, miksi niitä lapsia jatkuvasti pitää tehdä noin pienellä ikäerolla.
2 lasta alle 1,5-vuoden ikäerolla menee vielä jakeluun, vaikka voi olla alussa tosi rankkaa vanhemmille. kolmekin (tosin epäilen vähintään viimeistä vahigoksi..)
kerropa, teekö joka vuosi uuden vauvan, koska uskot sen olevan lastesi parhaaksi vai toteutatko joatain aivan muita pyrintöjä?

En tee lapsia, vaan koen että saan ne. Ei oo lapset kärsineet vaikka monta niitä onkin. Ennemminkin toisin päin. Tykkäävät kun on aina kavereita omasta takaa. Kaikille riittää syliä ja aikaa ihan riittävästi sekä rakkautta tietenkin. :)

sun viestistä sai nyt lähinnä sellaisen kuvan et pidät itseäsi niin ainutlaatuisen kauniina ja hyväkroppaisena että kuvittelet kaikkien tuijottavan sua :D

en usko et sua tuijotetaan mitenkään erityisesti.

Ettet nyt vaan ajattelis itsestäs liikoja? Jos joku katsoo niin varmaan vähän säälien lapsien lukumäärää ja toivoen ettei kaikki olis sun. Näin ainakin suurin osa mun tuntemista ihmisistä tekis...

sun viestistä sai nyt lähinnä sellaisen kuvan et pidät itseäsi niin ainutlaatuisen kauniina ja hyväkroppaisena että kuvittelet kaikkien tuijottavan sua :D

en usko et sua tuijotetaan mitenkään erityisesti.

Tätä mäkin epäilen. sä luulet et ihmiset tuijottaa sua, itsestä nimittäin tuntuu vaan et kaikki katsoo.
itse olen huomiota herättävän vaalea ihoinen jota vielä mustat pitkät hiukset korostaa. paljon tatuointeja. enkä koe että ihmiset minua sen enemmän tuijottaa kuin muitakaan vaikka aika usein kommentteja ulkonäöstäni saankin

Yhteistyössä