Miksi ihmeessä se olen aina minä jolle kiukutellaan..

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
|O
Enkä nyt tarkota pelkästään lapsia vaan yleensäkin kaikkia.
Jos miestäni kiukuttaa niin se raivoaa, hermoilee, riehuu, kiukuttelee, nitisee joka asiasta jne. MINULLE.
Kun esikoisella on uhmaa ja väsymystä niin kiukuttelee minulle, ja mikään ei tunnu onnistuvan hänelläkään.
Kuopus nyt on muuten vaan äitissä kiinni ja jos olen poissa näkyvistä niin homma pelaa isänsä kanssakin mutta kun kuulee ääneni tai näkee minut niin alkaa se "äähähääähäh" 'tekokiukuttelu'.

Kun äidilläni on stressiä ja väsymystä niin saan aina osani ja olen kohteena tunteenpurkauksille.

Ja kun ystävilläni on huono päivä tai kiukuttaa niin purkavat sen minulle :headwall:

Ehkä sä olet niin ihanan rauhallinen =)

Mä sanoin tosi tiukkiksena yhdelle läheiselle viime viikolla puhelimessa, että "nyt mä en oikeasti jaksa kuunnella tuota tilitystä. Selvittäkää välinne keskenänne. " :ashamed: Tehokasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Ehkä sä olet niin ihanan rauhallinen =)

Mä sanoin tosi tiukkiksena yhdelle läheiselle viime viikolla puhelimessa, että "nyt mä en oikeasti jaksa kuunnella tuota tilitystä. Selvittäkää välinne keskenänne. " :ashamed: Tehokasta.

Lapsille en ole mitään sanonut, saavatkin kiukutella jos siltä tuntuu =)
Miehelle olen sanonutkin, mooooonta kertaa. Sit kun sattuu olemaan vielä tyyppiä että kun yksi asia alkaa ärsyttää niin se toinenkin asia ärsyttää. Ja sit kun se toinenkin ärsyttää niin se ärsytys ei lopukaan vaan samasta asiasta jaksaa purnata taukoamatta vaikka koko päivän. :headwall:

Äidilleni en ole sanonut mutta olen kyllä pitänyt hiukka hajurakoa kun olen huomannut että tulee "pahatpäivät" :ashamed:

Äh, ei sitä vaan aina jaksais olla se kelle kiukutellaan. Mutta minkäs teet. Voi kun tuo määrä kiukkua muuttuisikin positiivisiksi asioiksi ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulle on helppo kiukutella kun kaikki läheiset tietää et sä lepyt etkä ota itteesi.

Otan kyllä itseeni mutten näytä sitä ;)

No sit ne varmaan luulee et se on sulle ok. Noh.. sun pitää joskus sanoa et mulle ei tarvi aina kiukutella.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Jos sulle on helppo kiukutella kun kaikki läheiset tietää et sä lepyt etkä ota itteesi.

Otan kyllä itseeni mutten näytä sitä ;)

No sit ne varmaan luulee et se on sulle ok. Noh.. sun pitää joskus sanoa et mulle ei tarvi aina kiukutella.

Kyllä miehelleni asiasta huomauttelen mutta toisaalta, en voi kieltää kiukuttelemastakaan. Kellepä se kiukkuais jos ei minulle. :| Joten, antaa tulla vaan, minä narisen aiheesta sitten palstalla purkaakseni paineita ;)

Yhteistyössä