miksi aina silloin on kaikki kivat juhlat ja kekkerit kun minä olen raskaana:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööööö

Vieras
nyt ois mun kaverin valmistujaiset ja sitten ois mun isän 50v juhlat ja miehen 30v synttärit sis kaikki kahden kuukauden sisään. ja oon raskaana,ois ollu kiva ottaa pitkästä asikaa kun ois ollu hyvää seuraa:) en oo jounu 5vuoteen,olen ylpeä siitä mut nyt tekee mieli ja en voi ku olen paksuna...ja sitten kun en ole niin mitään hauskaa ei ole ja kukaan ei juhli tai muka juo silloin...ja mun pitäs ollam kuskina ja kattoa vierestä kun mies juhlii, oonko törkeä jos pyydän että juhlittais vasta myöhemmin kun vauva syntynyt? mulla 2.3 laskettuaika ja en halua että mies menee baariin nyt just yms... juu oon mustis ja varsinkin nyt kun oon oaksuna:D tulee kohta korvista ulos tuo paksuna sana...

Mulla on ongelmana vaatteet raskausaikana: raskaana ollessani kun mikään ei sovi eikä mahdu ja raskaudenjälkeisestä painosta ei ole tietoa, löytäisi vaikka kuinka paljon tosi kivoja vaatteita kaupasta, joita normaalitilanteessa ostaisi. Mutta sitten (nyt) kun vauva on syntynyt ja niitä vaatteita oikeasti voisi ostaa ja tarvitsisi, mitään kivaa ei löydy :-(

Tsemppiä juhliin, toivotaan, että vauva on palkinto sinänsä siitä juomisen väliinjättämisestä. Eiköhän niitä juhlia myöhemminkin keväällä ja kesällä tule =) Jos ei muuta niin lähde viihteelle kaverin kanssa ja ulos miehen kanssa vauvan synnyttyä.

no oon juhlinu 5vuotta ilamn alkoa mut nyt sitten tuli vaan sellainen tunne että minäkin haluan:) mutta en kuitenkaan ehkä... on kivaa kun on ollu niin kauan juomatta, tosin en sitä ennekään ottanu ku pari siideriä sillon tällön:D

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö;25326568:
en oo jounu 5vuoteen,olen ylpeä siitä mut nyt tekee mieli ja en voi ku olen paksuna..

1zlt9qx.gif

• Tykkää
Reactions: Minskii

Yhteistyössä