Miehen työajoista;potuttaa,et toisella työaika ympäri vrk ja minä olen 24/7 aina lapsen kanssa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no

Vieras
Onko kenekään muun miehellä hel..etin moiset työajat...joskus aivan "asuu" työpaikalla kun tarve niin vaatii...perkules,että se on ärsyttäävää!!!

Ensinnäkin tuntuu nauttivan enemmän töissä olosta kuin kotona kotitöiden tekemisestä ja lapsenhoidosta.

Toiseksi ei tajua kuinka antaa arvokasta aikaa lapsilta pois..sitä ei enää takaisin saa,lapset kasvaa yllättävän nopeasti.

Kolmanneksi pikkuhiljaa olen alkanut vihaamaan koko ukkoa pitäköön työnsä,mikä ei ole edes tollaisen omistautumisen väärti eikä palkkakaan lole kummoinen ja minä etsin itselleni ihmisen jolla on aikaa myös minulle;ukko hoitakoon joka toinen viikonloppu ihan lakisääteisesti.

Tuo kertoo enemmän siitä että joku muu mättää kuin työajat.
Työajoista on vaan helppo natista. Oisko sitten kiva kun äijä makoilisi työttömänä soffalla ?

Mun mies ei ihan noin paljon ole töissä, paitsi jos tulee "hälyytys" tai roikkuu puhelimessa antamassa neuvoja (yhden kesälomareissun vietti puoliksi puhelin korvalla.. )
Reissuviikolla on tietysti pois, ens viikolla lähtee ma aamuna ja tulee pe-iltana.

meillä on mies nytkin ollut töissä aamusta asit..välilä kävi nopeasti kotona..ja utlee luultavasti puolen yön aikaan..!mutta mä yritän olla valittamatta..osia kun en kuitenkaan haluais vaihtaa,,ja meidän takiahan se sen tekee!ja mulla on pääasia etä sitten sen ajan kun on kotona on oikeasti läsnä lapsille..ja että mäkin pääsen parina iltna viikoss aomiin juttuihin(jumppaan)

Meillä mies päivät töissä ja illat ja viikonloput rakentaa taloa. Ei saisi valittaa mutta hermoja kiristää kun olet lasten kanssa 24/7, mies käy vaan nukkumassa. Hyvän asian takia tietysti pois mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja RV 36+2:
Millä alalla on laillista teettää töitä aamusta iltaan jatkuvasti?

Joo ei todellakaan millään virastotyöajoilla olekaan kun ihan luovaa työtä,organisointia ja ohjelman järjestelyä jne. paskaa touhua.

tuohon se meidänkin avioliitto hajosi ex-miehen kanssa. lopuksi vieraannutiin toisistamme ihan kokonaan. Nyt onnellinen avioliitto kestänyt 11 vuotta. Mies kotona, normaali päivän töissä, viikonloput vapaat, lomat yhdessä. ihanaa on!

Mulla tekee mies välillä töitä normaali virka-aikaan sitten taas välillä on viikot kokonaan poissa. Välillä saattaa olla myös viikonloput poissa ja miten milloinkin. Ei siihen oikein mitään kaavaa ole. Palkka on lisien ansiosta huomattavasti parempi, kun viikot on välillä 24h vuorokaudessa töissä. On ammatiltaan upseeri ja siksi tuollaset työajat. Esim. leireillä niiden on pakko olla yötä päivää. Niiden lisien ansiosta olen kotiäitinä, miehen peruspalkalla ei koko perhettä elätettäisi.

Yhteistyössä