Miksi ihmeessä se laihdutus on niin vaikeaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Ei pitäisi olla. Syö vähemmän ja liiku enemmän. Ihan hirmu yksinkertaista.

Mutta silti se on vaikeaa.

Sitä on tosi väsynyt kun syö huonosti. Ja väsyneenä syö huonosti ( tietty kolmepientä lasta eivät ainakaan helpota väsymystä)

Kierre joka pitäisi saada katkaistua.

Noku ruoka on liian hyvää ja liikkuminen vastenmielistä. Ja tulee voimaton olo heti kun yrittää olla miinuskaloreilla. Olis viisi kosmeettista kiloa tiputettavana, mutta ei oikein ole motivaatiota ja saan taas rannalla hävetä kesällä:(

[QUOTE="kaisla";23005328]Noku ruoka on liian hyvää ja liikkuminen vastenmielistä. Ja tulee voimaton olo heti kun yrittää olla miinuskaloreilla. Olis viisi kosmeettista kiloa tiputettavana, mutta ei oikein ole motivaatiota ja saan taas rannalla hävetä kesällä:([/QUOTE]

mua hävettää lukea täältä jonkun kosmeettista lätinää turhasta.

[QUOTE="kaisla";23005328]Noku ruoka on liian hyvää ja liikkuminen vastenmielistä. Ja tulee voimaton olo heti kun yrittää olla miinuskaloreilla. Olis viisi kosmeettista kiloa tiputettavana, mutta ei oikein ole motivaatiota ja saan taas rannalla hävetä kesällä:([/QUOTE]

:rolleyes:

No en mä tiedä vaatiiko se niin älyttömiä. Ei mun mielestä normaalin ruuan syömisellä liho. Itsellä aina alkaa tippuu kiloja, kun jätän yksinkertaisesti kaikki karkit sun muut herkut pois. Lisäks säännönmukaisuus syömisissä on osoittautunut toimivaks.

Yhteistyössä