?
-
Vieras
Mä en usko että aidosti onnellinen ihminen jaksaa vihata noin paljon. Aidosti onnellinen ihminen ei kuluta aikaansa muiden ihmisten mollaamiseen ja itsensä ylistämiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun mun mielestä se on niin helppo kaava, syö vähemmän kuin kulutat.
Joku väittää että terveellinen ruoka on kallista. Kaikki ruoka on kallista, enkä mä usko että valitsemalla ruisleivän vehnäleivän sijaan kukaan saa budjettiaan kaatumaan tai vaihtamalla hesen asterian salaattiin.
Sillä tuskin kukaan haluaa olla pullea jos saa valita.
Mun mielestä noi elämäntaparemontit kuulostaa kauheille. Joku seksiä rakastava ehkä ymmärtäisi mua, jos sanoisin, että mulle kohtuullinen syöminen tarkoittaa samaa kuin seksiä rakastavalle tieto, että selibaatissa on elettävä koko elämä. Kerran viikossa voi yhden työnnön tehdä, mutta ikinä ei enää orgasmiin johtavaa seksiä saa harrastaa. Kohtuudella vaan se yksi työntö per viikko.
Yksi tuore korvapuusti ei vaan riitä. Niitä on saatava monta. Ja kunnon cappuccinoa pari kupillista. Ja jälkkäriksi pari palaa juustokakkua.