V
vierailija
Vieras
Itse olen ateisti ja feministi ja en voi hyväksyä islamin oppeja ollenkaan, täten en voi puolustaa muslimien hyvin keskiaikaisia arvoja. Miksi vihreät ja vasemmisto puolustaa henkeen ja vereen näitä naisia sortavia, homoja tappavia ja aggressiivisia muslimeja? Suurin osa pakolaisista on nuoria, muslimimiehiä.