Miksi feministit puolustavat muslimeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itse olen ateisti ja feministi ja en voi hyväksyä islamin oppeja ollenkaan, täten en voi puolustaa muslimien hyvin keskiaikaisia arvoja. Miksi vihreät ja vasemmisto puolustaa henkeen ja vereen näitä naisia sortavia, homoja tappavia ja aggressiivisia muslimeja? Suurin osa pakolaisista on nuoria, muslimimiehiä.

Siis mikä se kysymys on? Eivät kaikki vasemmistolaiset todellakaan ole feministejä, kuten ei ole vihreistäkään.
Itse olen feministi, kannatan kokoomusta, enkä todellakaan näe islamin uskon leviämistä toivottavana.

Feministinä tykkään muslimimiehistä koska he ovat niin kilttejä ja huomaavaisia, vaimo on perheen keskipiste eikä perinteinen suomalainen vaimon hakkaaminen tule kuuloonkaan. Seksiäkin saa enemmän ja parempaa, ja muslimi ei saa pettää. Toisaalta jotkin asiat pitää opettaa kädestä pitäen, mutta helpompi se on saada muslimimies pesemään pyykit oikealla ohjelmalla kuin saada kansalaisen ja tatuoidun ruman suomimörön rakastamaan ja pitämään hyvänä. Ja mun Suomipaita-eksä se vasta homoja hakkas, vaikka kuinka huusin sille että ei niin saa tehdä. Viinaakin kittasi. Ihme tyyppejä ne suomimöröt.

Viholliseni vihollinen on ystäväni. Ja koska valkoinen, pömppömahainen ja kaljuutuva heteromies on se pahan alku ja juuri.
Big_Bellied_Man.jpg

Ihmettelen miksi persut vihaavat muslimeja, kun ovat aika samanlaisia arvoilta, sovinisteja jurakaudelta.
mulle on yksi ja hailee kuka edustaa mitäkin uskontoa tai minkä värinen joku on. Kunhan ei yritä mua komennella.

Taitaa alottaja nyt kehitellä rasisminvastasuudesta islaminuskon nuoleskelua. Typerää. Äläkä ap leiki naista kun et osaa.
Ei se nyt ihan sitä tarkota että jos ei mene persupsykoosin ehdoilla, muuttuu muslimiksi. Persuilla tosin voi mennä, niitä kun on helppo aivopeseskellä mihin vain.

Siis implikoitko, että pakolaisten "hyväksyminen" (eli ei dissaa heitä massoina ja ymmärtää heidän hädän sekä pitää ihmisenä) olisi "islamin puolustamista"?

Käsitinkö nyt väärin?
Pakenevista moni on muuten ns. tapamuslimeita, vainottuja kristittyjä, ateisteja jne.
Tietysti joukossa on myös fundamentalisteja ja jopa ääriainesta, mutta onneksi marginaalissa.

Yhteistyössä