V
vierailija
Vieras
Kaikki muut maailman ihmiset ovat tänne tervetulleita, mutta muslimeita en halua tänne enkä islamisaatiota. En hyväksy heidän erittäin kummallisia/kivikautisia arvojaan. Saa syyttää rasistiksi, ei kiinnosta. En siltikään ketään syrji ihonvärin tms. takia ja minusta tänne tarvitaan fiksuja mamuja (vaikkapa aasialaisia, etelä-amerikkalaisia tai kristityistä Afrikan maista). Mutta ei yhtään muslimimaista kiitos! Miksi ihmeessä te vihreät/vasemmistolaiset feministit haluatte tänne naisia ja seksuaalivähemmistöjä sortavia muslimeja?!