En hyväksy muslimeja, so what?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaikki muut maailman ihmiset ovat tänne tervetulleita, mutta muslimeita en halua tänne enkä islamisaatiota. En hyväksy heidän erittäin kummallisia/kivikautisia arvojaan. Saa syyttää rasistiksi, ei kiinnosta. En siltikään ketään syrji ihonvärin tms. takia ja minusta tänne tarvitaan fiksuja mamuja (vaikkapa aasialaisia, etelä-amerikkalaisia tai kristityistä Afrikan maista). Mutta ei yhtään muslimimaista kiitos! Miksi ihmeessä te vihreät/vasemmistolaiset feministit haluatte tänne naisia ja seksuaalivähemmistöjä sortavia muslimeja?!
 
Mäkään en pidä islamista. Mutta sitten eihän me voida olla auttamatta naisia ja lapsia jotka ei ole saanut valita mihin ne uskoo.

Pitäisikin suosia naisia ja lapsia. Mielestäni ne miehet jotka ovat jättäneet perheensä maahan josta itse ovat kuitenkin paenneet, saisi lähettää takaisin, ellei semmoiselle olisi oikeasti sellaista järkevää syytä, että ainoastaan itse olisi ollut vaarassa ja perhe voisi edelleen elellä rauhassa siellä kotimaassa.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Mäkään en pidä islamista. Mutta sitten eihän me voida olla auttamatta naisia ja lapsia jotka ei ole saanut valita mihin ne uskoo.

Pitäisikin suosia naisia ja lapsia. Mielestäni ne miehet jotka ovat jättäneet perheensä maahan josta itse ovat kuitenkin paenneet, saisi lähettää takaisin, ellei semmoiselle olisi oikeasti sellaista järkevää syytä, että ainoastaan itse olisi ollut vaarassa ja perhe voisi edelleen elellä rauhassa siellä kotimaassa.

Olen tästä kanssasi täysin samaa mieltä. Toiminta on vähintäänkin kyseenalaista. Kyllä mä vaan olen niin tyhmä, että olettaisin mieheni vastaavassa tilanteessa pitävän huolen vaimostaan ja lapsistaan, sekä oletan hänen toimittavan meidät ensimmäisenä turvaan itsensä sijaan. Tietysti tälle touhulle keksimällä keksitään selityksiä, mutta yhtäkään järkevää en ole kuullut.
 
Mikä saa teidät kuvittelemaan että ne musliminaiset olisivat vähemmän islamilaisia kuin miehet?
Ihan samat asenteet, tavat ja mielipiteet niillä naisillakin on ja aika moni tälläkin hetkellä suomessa asuva "sopeutunut" naismuslimi on länsimaisesta näkökulmasta katsottuna erittäin fanaattinen uskovainen...
 
Mikä saa teidät kuvittelemaan että ne musliminaiset olisivat vähemmän islamilaisia kuin miehet?
Ihan samat asenteet, tavat ja mielipiteet niillä naisillakin on ja aika moni tälläkin hetkellä suomessa asuva "sopeutunut" naismuslimi on länsimaisesta näkökulmasta katsottuna erittäin fanaattinen uskovainen...

Alistetussa asemassa olevat sopeutuvat yleensä paremmin annettuihin tai mahdollisiini vapauksiin kuin valtaapitävät siihen, että heidän omaisuutensa saakin mahdollisuuden päättää omista asioistaan.
 

Yhteistyössä