Miksi facebookissa ei näy enää parisuhdentilanteeni kuvani alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whatthefuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

whatthefuck

Vieras
Mulle tuli tää uusi fb-uudistus ja sen myötä katosi "kihloissa" pois. Sitä ei saa millään konstilla enää aikajanalle. Se näkyy vaan Tietoja- sivulla. Mitä hittoa?? Neuvoja??!

Mulle kävi kanssa noin,mutta ei mulla mitään uudistusta ole tullut..No enivei,muut näkivät kyllä sen siinä etusivulla,mutta itse vaan tietoja kohdasta.
Sitten se vaan palas siihen takaisin.

Joo siis mullakin se poistui siinä VANHASSA fb:ssä mutta nyt tuli tää ihan uus fb ja sitten katosi kokonaan parisuhdetilanne. Olen katsonut "näytä toisena henkilönä" tms jutulla mutta ei näy enää kuin tietoja- sivulla. Kiva ku kaveri jo kysy "ootteko eronnut?" Kiitos fb.. :D

Heheh, hauska oot. Katsoin niin ei näy muillakaan. AInoastaan niillä näkyy aikajanalla parisuhdetilanne joilla on "parisuhteessa Pekka Mekkäläisen kanssa". Mulla lukee vaan kihloissa ja se nyt poistui. Kuten muillakin..

Tä, onkse muka näkynyt jossain muuallakin, kuin tietosivulla? Paitsi tietty silloin kun sen muuttaa. En mä nyt halua, että se aina hyppäis esille, että "sinkku".

[QUOTE="hmm";28233121]Heheh, hauska oot. Katsoin niin ei näy muillakaan. AInoastaan niillä näkyy aikajanalla parisuhdetilanne joilla on "parisuhteessa Pekka Mekkäläisen kanssa". Mulla lukee vaan kihloissa ja se nyt poistui. Kuten muillakin..[/QUOTE]

Selvästi tarkoituksellinen veto fb:ltä! Jos ei ole naamakirjassa ja on mustis miehestään tai vaimostaan, nyt on "pakko" liittyä naamakirjaan. Business as usual.

Yhteistyössä