Facebookissa oikealla on lista ihmisiä ja siinä lukee että näiden ihmisten päivitykset voisit tilata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
siis mulle ihan outoja ihmisiä. Mielenkiinnosta klikkasin yhden nimen kohtaa niin sieltä tuli kyseisen ihmisen seinä kaikkine päivityksineen. Ja luki että tämä henkilö sallii että kaikki voi nähdä sen päivitykset ja tilata omaan facebookkiin. MIkä tää tällänen juttu on? :O Onko noi tyypit ihan tosissaan julkisia tuolla vai onko niin että nämä ei tiedä että heidän päivitykset näkyy kaikille?? rupesin vaan miettiin että eihän mun tietoja vaan näy missään sitte jollaki tuntemattomalla?

Ja ketä tuntematonta ees kiinnostaa jonkun ritva-sakarin päivitykset jos ei tunne koko ihmistä?? :O

Osaako kukaan valaista?

Tarkista sun profiilista jonkin sun tekemän päivityksen kohdalta yksityisyysasetukset. Siinä päivityksen oikeassa alalaidassa on hahmoja / rataskuvio, vie hiiri siihen päälle, niin näet kenelle se on jaettu. Jos vain kavereille, kukaan ei voi tilata sun päivityksiä itselleen,ellei ole sun kaverilistalla.
Monella mun kaverilla muuttui kaikki toiminta julkiseksi kun fb teki muutoksia, eli kannattaa tarkistaa..

Mikä uittu kiinnostaa yleensä koko facebookissa? Ei kiinnosta toisten vessassakäynnit yms tilapäivitykset.

No ei muakaan sellaset kiinnosta. Pidän sen kautta yhteyttä mun ulkomailla asuviin sukulaisiin sekä kavereihin jotka on muuttaneet muualle täältä kotipaikkakunnalta. On tullu paljon enempi oltua yhteydessä heidän kanssaan tuon kautta. eikä tuolla kyllä kukaan oo vessakäyntejä päivittäny tai muutakaa turhanpäiväistä. Riippunee kavereista millaisia on.

Yhteistyössä