Miksi et ole ulkona lastesi kanssa juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "Vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pistää vaan ihmetyttää tääkin ketju että kuinka äidin laiskuus voi mennä lapsen edelle? Vaikka kuinka laiskotuttas niin se on teidän VELVOLLISUUS huolehtia siitä että lapset saavat ulkoilla!
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25686289]Pakko kysyä: MILLAISESSA TYÖSSÄ VOI PALSTAILLA??!!??[/QUOTE]
No vaikkapa yrittäjänä. En mä palstaile silloin, kun teen jotain hommaa, minkä voin laskuttaa asiakkaalta. Mutta mulla on päivittäin sellaisiakin hommia, joita en voi asiakkaalta laskuttaa. Ts teen hommia, joista ei tule rahaa.
 
"vieras"
Silloin kun mun lapset oli pieniä ja mä kotiäitinä, niin ei me tähän aikaan (= kello 11) yleensä enää ulkona oltu. Ulkoiltiin heti aamusta 9-11 tms ja kello 11 sitten jo ruokailtiin. Sen jälkeen lapset päikkäreille. Nyt ovat jo koululaisia, ja sairastetaan täällä kaikki joten ei ulkoilla kukaan.
 
Koska ollaan yrjötaudissa... :(

Ja mulla olisi entisessä työssä ollut useimpina päivinä vaikka koko päivä aikaa palstailla, koko päivä "asiakaspalvelua" tietokoneen ääressä, mutta asiakkaita ehkä 1-2 per tunti, joiden palvelemiseen meni se ehkä 5-10 minuuttia. Mitään muutakaan tekemistä siellä ei yleensä ollut.
 
[QUOTE="vieras";25686308]Pistää vaan ihmetyttää tääkin ketju että kuinka äidin laiskuus voi mennä lapsen edelle? Vaikka kuinka laiskotuttas niin se on teidän VELVOLLISUUS huolehtia siitä että lapset saavat ulkoilla![/QUOTE]

Helposti, miksi 24/7 pitää olla hälytysvalmiudessa huolehtimassa lapsen joka ainoasta toiveesta, miksei äitiä saa joskus laiskottaa? Saahan lapsiakin laiskottaa. Ja omani ovat koulussa, niin ei voida yhdessä kirmata hangessa :saint:
 
sirilii
Siksi,kun just tultiin ulkoilemasta. Kova tuuli oli ja tuuli päin naamaa,mutta onneks ei jäinen tuuli,kun tuuli etelästä päin. Nyt ruuan laittoon ja illalla takas ulkoileen.
 

Yhteistyössä