Miksi et ole ulkona lastesi kanssa juuri nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "Vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25685879:
Mä annan sen nukkua vielä ja lähetän keskenään ulkoilemaan, kunhan nousee ylös. Ruokakaupassa pitää käydä ja koska siellä sataa lunta, mä en halua mennä. Lapset on sitä varten, että ne hoitavat tuollaisia ikäviä päivittäisiä velvollisuuksia kuten kaupassa käynti yms. Se on niille terveellistäkin, kun saavat liikuntaa ja raitista ilmaa :)
Ja oppivat vastuuta ja rahankäyttöä.
*nyökyttelee tyytyväisenä*
 
"kolmen äiti"
Koska
- esikoinen on koulussa
- keskimmäinen on 39 asteen kuumeessa ja
- kuopus muuten vain edelleen räkänen ja yskänen

Sisällä ollaan jo neljättä päivää. Seinäthän tässä jo kohta kaatuu päälle, mutta minkäs teet...
 
"hih"
"Ja ½-1h päästä tuo varmaan päiväunilleki rupeaa, ainaki mikäli pitää samaa rytmiä ku lähipäivinä." Paha se on sanoa, miten se tulevina päivinä nukkuu :D Ellet ole sitten ennustaja. Viime aikoina on oikea sana tuon lähipäivinä- sanan tilalle ;)

Toinen on niin pieni ja nukkuu, toinen taas ei tuolla viihdy. Ja päikkärit on kohta.
 
"hei"
Onpa kiva että kysyit tätä juuri tänään! Normaalisti laitan lapset hyvin usein ulos ja jään ite tekeen siivoushommia, mut tänään vietin niiden kans ulkona aikaa. Tehtiin lumihommia, etittiin hyvää pulkkamäkee ja tarvottiin lumihangessa joka ylsi mua melkeen napaan (se oli kamalaa ja jäi hyvä pulkkamäki löytämättä). Nyt minä jo sisällä, lapset jäi vielä kiipeilemään puuhun.
 
Kuka
En koe mitenkään välttämättömäksi ulkoilla joka päivä lasten kanssa. En itsekään ulkoile. Täyspäisiä teinejä olen tälläkin menetelmällä saanut. Eivät ole koskaan tykänneet vaan ulkoilla "ulkoilun vuoksi". Me harrastamme hyötyliikuntaa. Eli lapsemme eivät kuitenkaan ole vain koneella notkuvia huonokuntoisia vätyksiä :D
 

Yhteistyössä