Miksi et äänestäisi perussuomalaisia?

Hmh
Kerran oli Sunnuntaisuomalaises juttua miten eri puolueiden kannattajat suhtautuvat rattijuopumukseen. Perussuomalaisten kannattajat olivat sallivimpia...itse en hyväksy toisten hengen vaarantamista liikenteessä.
 
aijai
Ei löydy mitään syytä olla äänestämättä.

Tässäpä se tuli tyhjentävästi. Heitä äänestää, jos on senverran ymmärtämätön, ettei käsitä niitä syitä olla heitä äänestämättä, joita tässäkin pinossa esitetään. Eikä pitäisi olla kauhean vaikea näitä syitä käsittää. Mutta onhan se selvä, että viidesosa ihmisistä on seinätyhmiä. Eli siis niin tyhmiä, että pitäisi seinään sitoa ettei tulisi niin paljon vahinkoa.

Tietysti tyhmäkin pärjää maailmassa, jos luottaa oikeisiin ihmisiin. Mutta tyhmyys tekee vaikeaksi valita oikeat ihmiset.
 
Ei Persu
Miksi tähän saakka on ollut selviö että jos äänestää, äänestää jotakin puoluetta/edustajaa, korkeintaan joutuu selventämään miksei äänestä. Nyt se on yhtäkkiä kääntynyt niin että joidenkin mielestä on selviö että pitäisi äänestää PerSua/-ja ja jos ei, pitää se perustella.
Koska nämä Persujen kannattajat ovat kuin jonkinlaisessa hurmostilassa, eivätkä ymmärrä "toisinajattelijoita".. Mainonta on uponnut.
 
"vieras"
Mä olen tykännyt perussuomalaista tai lähinnä siis Soinista keskustelunherättäjänä tietyissä asioissa. Ovat kuitenkin kapeakatseisia ja tuskin itsekään ovat uskoneet muuhun kuin keskustelurooliin. Muutenkin noi ääripäät on pelottavia maan johdossa. Yhden asian edistäjiä.
 
"vieras"
Tässäpä se tuli tyhjentävästi. Heitä äänestää, jos on senverran ymmärtämätön, ettei käsitä niitä syitä olla heitä äänestämättä, joita tässäkin pinossa esitetään. Eikä pitäisi olla kauhean vaikea näitä syitä käsittää. Mutta onhan se selvä, että viidesosa ihmisistä on seinätyhmiä. Eli siis niin tyhmiä, että pitäisi seinään sitoa ettei tulisi niin paljon vahinkoa.

Tietysti tyhmäkin pärjää maailmassa, jos luottaa oikeisiin ihmisiin. Mutta tyhmyys tekee vaikeaksi valita oikeat ihmiset.
Minun hyvä ystävä on lääkäri ja aikoo äänestää Perussuomalaisia, onko hänkin siis tyhmä? :) Luulen että vähän enemmän löytyy älykkyyttä kuin esim. sinulta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23250548]Minun hyvä ystävä on lääkäri ja aikoo äänestää Perussuomalaisia, onko hänkin siis tyhmä? :) Luulen että vähän enemmän löytyy älykkyyttä kuin esim. sinulta.[/QUOTE]

hoks, ihminen voi olla älykäs vaikkei olisi koujuja käynytkään!
se, että on kouluttautunut ei kerro sitä, että yksilö olisi älykän. hän on vain oppinut.
 
Vieraileva
[QUOTE="vieras";23250548]Minun hyvä ystävä on lääkäri ja aikoo äänestää Perussuomalaisia, onko hänkin siis tyhmä? :) Luulen että vähän enemmän löytyy älykkyyttä kuin esim. sinulta.[/QUOTE]

No ei se nyt AMMATISTA ole kiinni se fiksuus tai sen puute, hohhoijaa..
 
Beep
Minä en usko yhteenkään poliitikkoon, mutta koska aina on kuitenkin äänestettävä jotakuta edes, äänestän sitä jolla on edes joku asia sellainen itselle tärkeä. Vaalikone myös tehtynä, joten tiedän nyt ketä aion äänestää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23250565]hoks, ihminen voi olla älykäs vaikkei olisi koujuja käynytkään!
se, että on kouluttautunut ei kerro sitä, että yksilö olisi älykän. hän on vain oppinut.[/QUOTE]

Eiköhän lekurit kuiteski ole sieltä fiksummasta päästä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23250602]Eiköhän lekurit kuiteski ole sieltä fiksummasta päästä.[/QUOTE]

jaa-a, uskoo ken tahtoo. toivon pääseväni joskus älykkään lääkärin vastaanotolle enkä vain oppineen...
 
"jaujau"
Samasta syystä kuin en esim. asu Jakomäessä tai aja Ladalla. Sinänsä mahdollisesti ihan tyydyttävä ratkaisu, mutta...

Enkä kyllä persujen puoluepoliittisesta ohjelmastakaan oikein tykkää.
 
Vieraileva
[QUOTE="vieras";23250602]Eiköhän lekurit kuiteski ole sieltä fiksummasta päästä.[/QUOTE]

Tota, kun sillä ammatilla ei nyt ole mitään tekemistä sen kanssa, miten tietyistä asioista ajattelee - onko maailmankatsomus mikä, ahdas vai lavea.
 
"vieras"
32-vuotiaan Kokoomuslaisen Markus Janssonin blogi!

http://markusjansson.blogspot.com/2011/02/20-muslimipakolaisen-lauma-rikastutti.html

20 muslimipakolaisen lauma rikastutti lapsia kylpylässä

En ole yhtään yllättynyt, että poliittisesti korrekti media ei tietenkään uutisoi tästä Suomessa mitään: Noin 20 Afrikasta ja Lähi-idästä peräisin olevaa muslimipakolaista ahdisteli lapsia kylpylässä Ruotsissa. Lauma raiskasi ainakin 11-vuotiaan tytön, sekä repi mm. uimapukuja pois muiltakin tuonikäisiltä tytöiltä. Lauma ahdisti osan tytöistä luolaan ja teki heille seksuaalista väkivaltaa. Osa paikalla olleista pojista yritti suojella tyttöjä, mutta eivät tietenkään voineet mitään moiselle laumalle aikuisia miehiä. Sokerina pohjalla on, että poliisi ei pidättänyt ketään tapahtuman johdosta!


Nyt jumalauta alkaa tulla mitta täyteen tuollaisen roskasakin kanssa!

Tuollaiset sivistymättömät elukat pitää lähettää takaisin barbarimaahansa välittömästi tai mieluiten ampua heti tavattaessa. Vitut suvaitsevaisuudesta. Vitut ymmärtämisestä. Vitut humanitaarisuudesta. Lentokoneeseen vain ilman mitään selittelyitä, valituksia, käsittelyitä ja paskanjauhantaa, seuraavan pysäkin ollessa jokin Afrikan tai Lähi-idän paskamaa, jonka barbariaan he ovat mitä ilmeisemmin paremmin sopeutuneetkin. Palautuksen voi mieluusti tehdä suoraan "lennosta" ja ilman laskuvarjoa.

Ja minkä ihmeen takia tuollaisia elukoita ylipäätään tuodaan verovaroilla tänne elätettäväksi ja rötöstelemään? Miksi ihmisiä, joilla ei ole mitään kulttuurisia edellytyksiä eikä halua sopeutua länsimaiseen yhteiskuntaan, tietentahtoen otetaan tänne loisimaan kunnollisten ihmisten rahoilla? Minkä vuoksi ruotsalaisten lastenkin pitää omassa maassaan pelätä vierasta kieltä puhuvia, vierasta uskontoa harrastavia, vieraita tapoja omaavia barbaareja, jotka satuttavat heitä? Kenen idea tämä hullutus oikein on? Kuka tästä oikeasti hyötyy? Kuka kantaa vastuun?

Muistakaa, että islam on pedofiiliuskonto. Islam hyväksyy lasten raiskaamiset, Muhammedkin harrasti seksiä pikkutytön kanssa. Siinä, että muslimit siis raiskaavat lapsia, ei ole mitään ihmeellistä tai outoa, päinvastoin.

En yhtään ihmettele, että maahanmuuttokriittisten poliitikkojen ja puolueiden kannatus kasvaa kasvamistaan. Sentään jotkut ovat heräämässä (valtamedian ja poliitikkojen manipuloinnista huolimatta) tosiasioiden edessä. Toivon hartaasti, että Suomesta ei koskaan tule Ruotsin kaltaista monikulttuurista helvettiä.

Iltalukemiseksi ja katsottavaksi vaikkapa tämä, tämä, tämä ja tämä linkki.
 
just joo
[QUOTE="Horuksen silmä";23250268]Siksi koska en ole turkistarhausta kannattava punaniska juntti joka pelkää mamuja ja vastustaa aborttia.[/QUOTE]


Mutta tykkäät somaleista ja raiskaajista? Haluat ettei koulussa enää ole joulukuvaelmaa, lauleta suvivirttä eikä tehdä muutakaan mitä ennen vanhaan?

Aika huonot argumentit sulla. Susta esim. Halla-aho on punaniska?

Itse äänestän persuja koska en halua Suomesta Ruotsin tai Saksan tai Ranskan kaltaista maata.
 
asia selvä
[QUOTE="jaujau";23250648]Samasta syystä kuin en esim. asu Jakomäessä tai aja Ladalla. Sinänsä mahdollisesti ihan tyydyttävä ratkaisu, mutta...

Enkä kyllä persujen puoluepoliittisesta ohjelmastakaan oikein tykkää.[/QUOTE]

Sinä siis et halua pedofiileille ja raiskareille kovempia tuomioita.
 

Yhteistyössä