Miksi et äänestäisi perussuomalaisia?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23250602]Eiköhän lekurit kuiteski ole sieltä fiksummasta päästä.[/QUOTE]

Ja tämä minun lääkärituttu aikoo äänestää Perussuomalaisia juuri siksi koska tämä nykymeno on niin epäoikeudenmukaista, heikoimmassa asemassa olevilta vaan leikataan. Joillakin hyvätuloisillakin on vielä omatunto.
 
asia selvä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23252305:
Kaikesta muusta siis olet eri mieltä kuin kovemmista tuomioista rikollisille? Toisaalta miksi äänestää puolueita jotka eivät halua kovempia tuomioita pedofiileille ja raiskareille??
 
"vieras"
Siksi, koska heidän talouspolitiikkansa on demarien tasolla. Eli kaikesta menestymisestä pitää rangaista, mielellään jo heti jos joku edes yrittää jotakin. Kukaan ei saa olla toista parempi, kaikkien pitää olla yhtä huonoja.
 
Mulle henkilökohtaisesti parempi kysymys olis "Miksi ihmeessä äänestäisit perussuomalaisia?".

En näe siihen mitään syytä. Timo Soini henkilönä suorastaan raivostuttaa minua, enkä ole todellakaan valmis allekirjoittamaan heidän ns. vaaliohjelmaansa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252357:
Kaikesta muusta siis olet eri mieltä kuin kovemmista tuomioista rikollisille? Toisaalta miksi äänestää puolueita jotka eivät halua kovempia tuomioita pedofiileille ja raiskareille??
On tässä maailmassa muitakin asioita kuin tuo mainitsemasi. Itselleni esimerkiksi homojen (ja yleensäkin ihmisten) oikeudet nousevat tärkeämmäksi kuin kaikenmaailman uhoaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252410:
Sinä siis et halua raiskareille ja pedofileille kovempia tuomioita. :x
Mä en missään vaiheessa sanonut niin. Sanoin, että itse koen tärkeämmäksi muut asiat, mikä ei välttämättä vaikuta mitenkään kantaani "raiskareiden" ja pedofiilien tuomioiden kovuudesta. Minusta vain on typerää äänestää puoluetta yhden asian perusteella. Miksi äänestäisin Perussuomalaisia, jos olen heidän kanssaan vain parista asiasta samaa mieltä, kun voin äänestää vaikkapa Vihreitä, joiden koko ajatusmaailma sopii omaani huomattavasti paremmin?

Hassua kyllä, miten juuri Perussuomalaiset tuntuvat kahmivan näitä yhden asian ääniä, maahanmuuttopolitiikka varmasti niistä suurimpana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252440:
Homojen oikeudet ovat sinulle tärkeämmät kuin raiskausten ja pedofilian uhreiksi joutuneet lapset ja naiset.:x
Yksinkertaista vain minkä jaksat... Et sinä - enkä minä - voi verrata noita kahta asiaa noin. Ehkä minä vain pidän vaaliohjelmista, joissa on enemmän positiivista "parannetaan tätä!" -tunnetta kuin Perussuomalaisten "kielletään tämä, otetaan tästä pois ja tiukennetaan tätä" -linjaa.
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252440:
Homojen oikeudet ovat sinulle tärkeämmät kuin raiskausten ja pedofilian uhreiksi joutuneet lapset ja naiset.:x
Perussuomalaiset eivät sallisi raiskatulle aborttia. Ei mahdu minun ajatusmaailmaan. Muutenkin tollainen perussuomalaisten väkivallalla mässäily ja sen hehkuttaminen kuuluu keskiajalle
 
asia selvä
Mä en missään vaiheessa sanonut niin. Sanoin, että itse koen tärkeämmäksi muut asiat, mikä ei välttämättä vaikuta mitenkään kantaani "raiskareiden" ja pedofiilien tuomioiden kovuudesta. Minusta vain on typerää äänestää puoluetta yhden asian perusteella. Miksi äänestäisin Perussuomalaisia, jos olen heidän kanssaan vain parista asiasta samaa mieltä, kun voin äänestää vaikkapa Vihreitä, joiden koko ajatusmaailma sopii omaani huomattavasti paremmin?

Hassua kyllä, miten juuri Perussuomalaiset tuntuvat kahmivan näitä yhden asian ääniä, maahanmuuttopolitiikka varmasti niistä suurimpana.
Vihreitä äänestämällä sinä haluat raiskareille ja pedofileille pienemmät tuomiot. Meillä on vihreä nainen oikeusministerinä, joka joka käänteessä on parantamassa rikollisten asemaa suhteessa rikoksen uhreihin.

Vihreäthän ne vasta ovat yhden asian liike.:xmas:
 
"hippi"
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252507:
Meillä on vihreä nainen oikeusministerinä, joka joka käänteessä on parantamassa rikollisten asemaa suhteessa rikoksen uhreihin.
Lue se uusi poliisi ja pakkokeinolaki. Se vihreä ministeri laittaisi kaikki vankilaan ilman oikeudenkäyntiä. Sillä ei ole mitään häpyä.
 
asia selvä
Alkuperäinen kirjoittaja näin on;23252492:
Perussuomalaiset eivät sallisi raiskatulle aborttia. Ei mahdu minun ajatusmaailmaan. Muutenkin tollainen perussuomalaisten väkivallalla mässäily ja sen hehkuttaminen kuuluu keskiajalle
Persujen puolue- eikä vaaliohjelmassa ole sanaakaan aborttien kieltämisestä. Jos on nin linkkiä kiitos.
 
asia selvä
Yksinkertaista vain minkä jaksat... Et sinä - enkä minä - voi verrata noita kahta asiaa noin. Ehkä minä vain pidän vaaliohjelmista, joissa on enemmän positiivista "parannetaan tätä!" -tunnetta kuin Perussuomalaisten "kielletään tämä, otetaan tästä pois ja tiukennetaan tätä" -linjaa.
Vihreät eivät ole kieltämässä, tiukentamassa ja pakottamassa mitään eivätkä ketään?:xmas.
 
"hippi"
[QUOTE="hippi";23252528]Lue se uusi poliisi ja pakkokeinolaki. Se vihreä ministeri laittaisi kaikki vankilaan ilman oikeudenkäyntiä. Sillä ei ole mitään häpyä.[/QUOTE]

Vihreät ovat edellisellä vaalikaudella hankaloittaneet rikollisten oloja enemmän kuin yksikään hallitus tätä aiemmin. Kenelläkään komesta suurimmasta ei ole ollut munaa polkea ihmisoikeuksia ja kansalaisoikeuksia näin rankasti. Roiston asema tosin vaikeutuu kovasti, mutta siviiliuhreja tulee jatkossa paljon enemmän. EIT tosin on linjannut suomen nykymenonkin laittomaksi, eikä siellä katsota tiukennuksia hyvällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252530:
Persujen puolue- eikä vaaliohjelmassa ole sanaakaan aborttien kieltämisestä. Jos on nin linkkiä kiitos.
"Perussuomalaiset hyväksyvät raskausseulonnat, joissa tutkitaan, onko sikiöllä vakavia sairauksia. Seulontojen lähtökohtana ei kuitenkaan pidä olla sairaiden ja vammaisten sikiöiden abortoiminen, vaan tiedonsaanti ja valmistautuminen lapsen syntymän jälkeiseen aikaan. Lähtökohtana tulee olla auttaminen ja kannustaminen uuden elämän mahdollistamiseksi eikä ongelmakeskeinen lähestymistapa."
 
asia selvä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23252567:
Tässä hyvät perustelut ainakin alkajaisiksi. Vastikään julkistettu puolueohjelma vain vahvisti kantaani.
Sinäkin siis kannatat raiskareille ja pedofileille pienempiä rangaistuksia.:x
 
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252507:
Vihreitä äänestämällä sinä haluat raiskareille ja pedofileille pienemmät tuomiot. Meillä on vihreä nainen oikeusministerinä, joka joka käänteessä on parantamassa rikollisten asemaa suhteessa rikoksen uhreihin.

Vihreäthän ne vasta ovat yhden asian liike.:xmas:
Äänestän vihreitä, koska haluan olla ihmisoikeuksien ja eläinten oikeuksien puolella. Haluan, että naisella on oikeus kehoonsa (asia, mitä PerusSuomalaiset eivät kannata), haluan että homopareilla on ulkoinen adoptio-oikeus (asia, jota vastaan PerusSuomalaiset ovat yhdessä Kristillisdemokraattien kanssa), haluan, että kirkolla ei ole enää yhtä paljon tekemistä valtion kanssa kuin sillä vielä nykypäivänä on (Timo Soini on eri mieltä, ja koska hän on PerusSuomalaisten johtohahmo, koen hänen henkilökohtaisen mielipiteensä merkittävänä), haluan että maahanmuuttajia kohdellaan ihmisarvoisesti (PerusSuomalaiset haluavat laittaa maahanmuuttajat syrjäseuduille....siis pois näkyviltä.... lisäksi ainoat maahanmuuttajat jotka he hyväksyvät ovat käytännössä suomalaisten kaltaisia.....) ja niin edelleen. Lueppa Vihreiden vaaliohjelma: ei ole yhden asian liike.

Sun argumentointi on ihme jankkausta. Yritä päästä uusiin pointteihin kaveri.
 
asia selvä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;23252588:
"Perussuomalaiset hyväksyvät raskausseulonnat, joissa tutkitaan, onko sikiöllä vakavia sairauksia. Seulontojen lähtökohtana ei kuitenkaan pidä olla sairaiden ja vammaisten sikiöiden abortoiminen, vaan tiedonsaanti ja valmistautuminen lapsen syntymän jälkeiseen aikaan. Lähtökohtana tulee olla auttaminen ja kannustaminen uuden elämän mahdollistamiseksi eikä ongelmakeskeinen lähestymistapa."
Linkkiä kiitos, tuo voi olla punaviherniskojen provokaatioita, ja toisekseen eihän tuossa kielletä aborttia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja asia selvä;23252410:
Sinä siis et halua raiskareille ja pedofileille kovempia tuomioita. :x
Miksi se kaikkeen pystyvä pelastaja Soini ei tähän mennessä ole jo niitä rangaistuksia koventanut? Eikö sitä kiinnosta raiskatut naiset ja lapset? Ai niin, ei se ehdi, kun pitää nostaa isoa palkkaa siellä Brysselissä.
 

Yhteistyössä