Miksi et äänestäisi perussuomalaisia?

"outis"
Ei tulisi mieleenikään äänestää puoluetta, jossa ei ole ensimmäistäkään vakavasti otettavaa, realistisen kokonaisnäkemyksen omaavaa ehdokasta. Populistisia tyhjän räksyttäjiä ilman yhteistä linjaa ja alkeellisintakaan laskutaitoa löytyy pilvin pimein, mutta saisivat olla maailmankirjat aika sekaisin, että heistä yhtäkään haluaisin yhteisiä asioita hoitamaan ja Suomen tulevaisuudesta päättämään.

Se, että puolueen vaaliohjelma on kansan syvien rivien yhteinen märkä uni ei tee asiasta yhtään sen parempaa. "Kyllä kansa tietää" ei vaan iske, sillä se kansa, joka nyt on tietävinään, on kaikkea muuta asioista perillä olevaa.
 
"vieras"
asiantuntevuutta ei ollut ainakaan vanhustenhoidon kirjoituksessa... olisi kannattanut tutustua kirjoittajalla enemmän vanhusten hyvään hoitoon ja luetuttaa vanhustenhoidon ammattilaisella teksti ennen julkaisua...
 
Koska ei riitä pelkästään se, että kannatan myös maahanmuuton vähentämistä, maahanmuuttopolitiikan muuttamista. Tuskinpa he saisivat edes sitä aikaseksi... En usko että olisivat sen kummemmin tavallisen pulliaisen asialla kuin nykyisetkään valtaa pitävät, oman lompsan ja mahan lihotusta vain...
 
Viimeksi muokattu:
"outis"
[QUOTE="vieras";23250333]asiantuntevuutta ei ollut ainakaan vanhustenhoidon kirjoituksessa... olisi kannattanut tutustua kirjoittajalla enemmän vanhusten hyvään hoitoon ja luetuttaa vanhustenhoidon ammattilaisella teksti ennen julkaisua...[/QUOTE]

Mutta kun tämä puolue nimenomaan on sitä mieltä, että asiantuntijat ovat kansaa vastaan ja että kansa tietää paremmin... :D
 
"vieras"
Mun äänestysalueella ei ole yhtään persua joka ajattelisi jostain mun kanssa ees vähän samalla tavalla, vaalikoneissa oon käyny ja vastaukset kohtaa keskimäärin 20%sesti
Ja muutamalla uhouksella ei mun ääntä saa.
Mä valitsen henkilön ensin ja sitten katsotaan mitä hänen edustamansa puolue ajaa, jos on ristiriitoja niin katsotaan toinen ehdokas
 
"vieras"
Timo Soini on sen puolueen henkilöitymä, mutta hauskinta on se että on tosi monta asiaa joissa Soini itse ajattelee aivan eri tavalla kuin esim persujen enemmistö / heidän vaaliohjelmansa
 
Miksi tähän saakka on ollut selviö että jos äänestää, äänestää jotakin puoluetta/edustajaa, korkeintaan joutuu selventämään miksei äänestä. Nyt se on yhtäkkiä kääntynyt niin että joidenkin mielestä on selviö että pitäisi äänestää PerSua/-ja ja jos ei, pitää se perustella.
 
öh
[QUOTE="hippi";23250403]Noku ne ei anna miun homoilla. Laittasivat vankilaan perkeleet[/QUOTE]

Hei, tiesithän että yhteen ketjuun saa kirjoittaa vain yhdellä nimimerkillä? Huono provosi paljastui jo kirjoitustyylistäsi - tätä tyyliä on täällä seurattu jokaikisessä persuylistysketjusta. Koitahan keksiä jotain vähän "fiksumpaa". :D
 
"vieras"
Miksi tähän saakka on ollut selviö että jos äänestää, äänestää jotakin puoluetta/edustajaa, korkeintaan joutuu selventämään miksei äänestä. Nyt se on yhtäkkiä kääntynyt niin että joidenkin mielestä on selviö että pitäisi äänestää PerSua/-ja ja jos ei, pitää se perustella.
Kaikki fiksut äänestävät persuja ja siksi pitää perustella jos aikoo olla hölmö.
 
Keittiönoita
En tiedä. En ole vielä jaksanut perehtyä koko vaaliasiaan. En siis minkään puolueen vaaliteemoihin. Puhumattakaan siitä, että olisin lähettänyt vielä yhdenkään puolueen potentiaalisille ehdokkaille sähköpostia, kuten teen aina ennen vaaleja.

Mulle näissä vaaleissa keskeisimpiä asioita on mm se, miten puolue/ehdokas aikoo toteuttaa sen

- että Suomessa työntekijöille maksetaan 9 euron päivärahan sijasta työn edellyttämä palkka
- että ammatillisen koulutuksen saaneita ei pukata työkkärin toimesta uudestaan ja uudestaan harjoittelijoiksi
- että työssäkäynti on kannattavampaa kuin tukien varassa oleminen
- että työpaikat eivät katoa Suomesta maailmalle
- että Suomeen syntyy uusia työpaikkoja
- että Suomeen alkaa virrata maailmalta rahaa
- että "aivovuoto" maaimalle pysäytetään
- että suomalaiset käyttävät rahansa kotimaiseen eivätkä valuta eurojamme ulkomaille

Muutkin asiat ovat toki mulle tärkeitä, mutta tuossa on ne tärkeimmät.
 

Yhteistyössä