Miksi en tunne vauvan liikkeitä :(

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Rv 19+2 ja en osaa sanoa liikkuuko vauva.
Enkö osaa tunnistaa niitä, vai enkö vaan tunne vielä.
Vai liekö sitten edes kunnossa vauva :'(

Pelottaa..
Neuvola on maanantaina ja edellinen oli yli kuukausi sitten...

Useimmat taitaa tuntea liikkeet vasta +20viikoilla, tositosi laihat voi tuntea jo aikaisemmin.
Aa, useampi synnytys jo, voi olla että vauva on niin selän puolella ettei siksi tunnu liikkeet vielä.

Oletko siis tuntenut liikkeitä vielä ollenkaan?Eihän ne välttämättä vielä tunnukaan.

Ja vaikka olisit jo jotain tuntenutkin, eihän liikkeitä tuossa vaiheessa vielä välttämättä joka päivä tunnu.

MUOKS. Nuo tiedot ehditkin juuri kirjottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Aiemmin olen tuntenu siinä 14-15 viikoilla. Kuudes raskaus jo..
Niin ja tässä raskaudessa en ole vielä kertaakaan tunnistanut varmaksi liikkeitä

Jos yhtään lohduttaa tai rauhoittaa mieltä, niin mulle kävi niin että ekan raskauden liikkeet tunsin paljon aiemmin kun toisen. Ekalla kertaa tuli joskus 15-16 viikolla ja toisessa joskus 19-20 viikolla.

Tuskin on mitään hätää, vaikka ymmärrän kyllä huolentunteen :hug:

mulla kolmas raskaus ja toissapvnä viikolla 20+4 tunsin varmaksi ekan kerran. aiemmista olen tuntenut aiemmin. Nyt vaikka kuin yritin ja mielikuvituksella tulkitstsin ni ei.

Ultran mukaan istukka on tossa edessa ja kyllä se vaan sitten on liikkeet vaimentanut. Mutta kun alko tuntumaan ni nyt tuntuu...

Kyllä ne sullakin tulee!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Aiemmin olen tuntenu siinä 14-15 viikoilla. Kuudes raskaus jo..
Niin ja tässä raskaudessa en ole vielä kertaakaan tunnistanut varmaksi liikkeitä

Jos yhtään lohduttaa tai rauhoittaa mieltä, niin mulle kävi niin että ekan raskauden liikkeet tunsin paljon aiemmin kun toisen. Ekalla kertaa tuli joskus 15-16 viikolla ja toisessa joskus 19-20 viikolla.

Tuskin on mitään hätää, vaikka ymmärrän kyllä huolentunteen :hug:

Kiitos :heart:

Minä tunsin kakkosesta varmaat liikkeet jo rv 12. Sitten rv 17 tuli sellainen hiljanen paussi.... Kun kolmatta päivää putkeen en ollut omasta mielestä mitään tuntenut soitin neuvolaan ja kävin kuuntelemassa sydänäänet. Onneksi kaikki oli kunnossa :) Täti todesi vaan, että kaveri on ollut hiljasempi ja liikkunut sellaisessa paikassa, etten tuntenut mitään

Sinun tilassani soittaisin varmaan neuvolaan, jos asia rupee pahasti vaivamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
mulla kolmas raskaus ja toissapvnä viikolla 20+4 tunsin varmaksi ekan kerran. aiemmista olen tuntenut aiemmin. Nyt vaikka kuin yritin ja mielikuvituksella tulkitstsin ni ei.

Ultran mukaan istukka on tossa edessa ja kyllä se vaan sitten on liikkeet vaimentanut. Mutta kun alko tuntumaan ni nyt tuntuu...

Uskotaan että tulee.
Istukka oli minullakin ainakin 12 viikon ultrassa etuseinässä.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Uskotaan että tulee.
Istukka oli minullakin ainakin 12 viikon ultrassa etuseinässä.

Onko sulla ennen ollut se siinä? Mulla oli eka raskaudessa takaseinässä --> liikkeet tuntui jo viikolla 15+. Tässä raskaudessa se on etuseinämässä ja liikkeet tuntui kunnolla vasta rv 20+ jälkeen.

Varmasti se on tosta kiinni ja kaikki on hyvin!

Yhteistyössä