Apua jos meidänkään vauvan sydän ei enää syki.. :( Luin odotuspuolelta aloituksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Joku oli rv 19 käynyt neuvolassa, ja sydänääniä ei aluksi kuulunut, meni toisen kerran ja sitten todettiin että vauva kuollut..

Meillä samat viikot, maanantaina neuvola..pelottaa jo muutenkin.. voi...

Mä ostin dopplerin kotiin viikolla 11. Maksoi postikuluinen jonkun 50 e ja sen verran se on vähentänyt stressiä, että on ollut sen arvoinen. Moni on pitänyt sitä turhana vauhkoomisena, mutta mitä välii!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos teiltä löytyy mies tai kumppani kotoa niin hän kyllä kuulee vauvan sykkeen ihan pelkällä korvakuulolla. Eli mitään doplereita ei kannata ostella :)

Juu, kuulee äidin sydämenlyönnit ja sekös se vasta rauhoittaakin!

Alkuperäinen kirjoittaja ijiji:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos teiltä löytyy mies tai kumppani kotoa niin hän kyllä kuulee vauvan sykkeen ihan pelkällä korvakuulolla. Eli mitään doplereita ei kannata ostella :)

Juu, kuulee äidin sydämenlyönnit ja sekös se vasta rauhoittaakin!

No ei vielä viikolla 19, mutta jo viikolla 22-23 meillä kuului ja sen eron erotti kun äidin syke on 70 niin vauvalla on lähempänä 150 :) Eli mielestäni noiden muutaman viikon takia ei kannata.

Meillä ei myöskään sykkinyt. :( Viikkoja kuitenkin vaan kymmenkunta. Mikäköhän se on, kun ei tule itsestään pois. Olen jo odottanut monta päivää. Ensi viikolla pitää soittaa, että tehtäisiin lääkkeellinen tyhjennys. Onko muita, joilla käynnyt näin? Tosi ahdistavaa! Epäonnistun jopa näköjään keskenmenossa!!! Jatkuu ja jatkuu vaan tämä perhanan suruaika, kun ei tule pois! Todella paha mieli ollut...

Ap. Sulla viikkoja jo noin paljon. Todella pieni todennäköisyys, että jokin menis vikaan enää. Ole huoleti. Hyvin kaikki menee. Kohta potkut osoittaa, että jotain elävää siellä masussa on! Elä siis huoli!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei myöskään sykkinyt. :( Viikkoja kuitenkin vaan kymmenkunta. Mikäköhän se on, kun ei tule itsestään pois.

Onko sulle tehty ultra vai neuvolassa vain kuunneltu dopplerilla? Eihän doppler välttämättä vielä tuossa vaiheessa löydäkään niitä ääniä.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
vissiin tää kyseinen ihminenkin mainitsi potkut tuntevansa. Herää kysymys kuinka paljon me kuvittelemme niitä potkuja...

Niipä :( Mun kaverilla kuoli kans kohtuun vauva, ja sanoi viel tuntevansa potkut :(

Ap, älä murehdi! Maanantaina se selviää, kaikella todennäköisyydellä vauvasi on hengissä =)

Kävin ihan ensiultrassa. Se tehtiin mahan päältä. Seuraavana päivänä tehtiin ihan se sisäultra. Ei sykkinyt. Ahdistaa. Mun mahassa on kuolutta, joka ei suostu tulemaan pois. Sidettä olen pitänyt ja ajatelkaa - toivon ihan, että olisi verta vessareissuilla!!

Yks yö aivan kuin olisi lorahtanut. Miehen otin henkiseksi tueksi toilettiin mukaan. Pelotti, mutta toisaalta tuntui helpottavalta. Tulos: Ei sitten mitään!!

Aivan mahdottoman raivostuttava olo!! Ahdistaa. Suututtaa. Surettaa.. Eikä yli pääse, kun tää jatkuu, jatkuu, jatkuu... Monta monta päivää jo... Oon näköjään tosi huono tämmöisissä. Tiedä uskaltaako enää uudestaan raskautuakaan!