Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
En niinkään sinua tarkoittanut. Edellenkin takerrun tähän nimittelijään. Sitä ei voi kieltää, etteikö olisi nimitellyt erittäin loukkaavasti ja harvinaisen inhottavasti. Niin inhottavasti että en saa sitä nyt mielestäni ja itken kaikkien vammaisten puolesta, oikeasti en yhtään liioittele, se oli erittäin pahasti sanottu, en voi käsitää. JJa vielä, meidän perheessä on toki samat säännöt tälle vammaislle lapsellekin, eikä hän saa mitään erityioikeuksia tai hänen toimiaan katsita läpi sormien. Mutta hän ei mitenkään voi vammastaan johtuen omaksua kaikkia säntöjä ainakaan yhtä nopeasti kuin muut. Ei hän ole ilkeyttään muiden kiusaksi vammaiseksi syntynyt. Hän on yhtä lailla Jumalan luoma, niinkunin me muutkin. Yhtä arvokas ihmisenä.
Mä saatan ärtyneenä kirjoittaa tänne jotain, mitä en ääneen sanoisin in real life asianomaiselle itselleen. Niin teki Lunatickin. Luitko kaiken, mitä Lunatic kirjoitti sen jälkeen? Minusta hän kyllä kirjoitti varsin kauniisti ja ymmärrettävästi ja itsekin saattaisin olla yhtä ärtynyt monessakin tilanteessa. Tosin hyvin harvoin mitään todellisia tunteitani tällä palstalla kerron, mutta jos kertoisin, saattaisitte kuulla vaikka mitä
Älä ota niin henkilökohtaisesti...Lunaticia ärsytti vaan tämän päiväinen episodi ja sillä selvä. Ja kuten Lunatic mulle ketjussa myönsikin, häntä olisi aivan yhtä lailla ärsyttänyt, vaikka henkilö olisi ollut vammatonkin. Olen usein tänä iltana toistanut, että Lunaticin ainoa virhe oli käyttää sanaa kehitysvammainen, joten mitä jos soisimme sen sanavalinnan hänele tällä kertaa anteeksi?