Koiran kastraatio toi ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan käyty. Selkä ja kaikki kuvattu ortopedian vastaan otolla. Mitään ei ole löytynyt. Ei yhtään mitään. Silmät on peilattu, vatsa ja kaikki tutkittu. Verikokeet otettu. Pää kuvattu hesassa. Kaikki on kunnossa. Terve poika. Täysin lääkäreiden tarkistamassa. Ja jos jotai kipuja on niin taatusti näyttää sen omistajalle jollain tapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Kyllä täällä kaks plussalla on paljon koira asioita. Tutki enempi. Täällä saa keskustella mistä vain. Ole hiljaa.

No eipä nuo kaikki saamasi vastaukset kovin kivoilta kuulosta, mutta jos pidät niitä asiallisina, niin eipä siinä sitten mitään. Hyvää kesää kuitenkin!

Niin ja koirahierontaakin annettiin kun luultiin ennen tutkimuksia että selässä olis jotain. Koirani ei voinut muuta kuin oksentaa koko touhulle. Hieronta ei sovellu kaikille. Itse kyllä hieron joka päivä ja ihan vain kun tykkää ja rakastaa kun hellin.......

Mitä ihmeen keskustelua tämmönen on,kun vastaillaan näin asiattomasti??Tämä on keskustelupalsta,jossa ihmiset hakevat vertaistukea lemmikin omistamiseen.Miksi vastailette noin lapsellisesti?Tässä tulee oikein vihaiseks kun lukee näitä.

Agressiivinen 2,5 vuotias Maltankoiraurokseni kastroitiin siksi, että se rauhoittuisi ja kiltistyisi.
Siitä on nyt 3 päivää. Hoito-ohjeessa neuvotaan kivespussia varoen puristelemaan joka päivä,
ettei se turpoa. MIKSI IHMEESSÄ PUSSUKOITA EI LEIKATTU? Minulla on ollut kolme uroskoiraa, joista kaksi kastroitiin, mutta siitä ei koitunut mitään toimenpiteitä enää minulle ja kaikki meni hyvin.
Tämän koirani tuntien tiedän, ettei 'sinne mahan alle ole terveellistä koskea, äkäpussi tulee silmille.
On antibiottia ja kipulääkettä, jotka menevät hyvin ruoan mukana. Mutta en ole mikään koiran
hoitaja enkä liioin Vicktoria Stillwell, joten se hierominen ei onnistu.
APUAA!!!

KOIRALÄÄKÄRILTÄ odotan hyviä neuvoja ja vastausta kysymykseen.

Yhteistyössä