Miksi ei huutiksessa vaatepakettini mene kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
En viitsi linkittää, mutta vaatteita on yli 70 kpl ja hintavaraus alle 30 e. Kaikista vaatteista on kuvat, vaatteet ovat kaikki siistejä ja ehjiä alle vuoden vanhoja lastenvaatteita, tunnettuja merkkejä, osa laatumerkkejäkin. Ei todellakaan ole rumia, samanlaisia kuin monella muullakin.

Ilmoitus on ollut siellä jo toista viikkoa, ja kuvia on katsottu vain alle 10 kertaa, eikä yhtään huutoa. Missä vika.

Kerroin että vaatteet ovat pestyjä ja kuivurissa kuivatettuja muttei silitettyjä. Kuvissa vaatteet eivät mitään kauhean ryppyisiä ole, kuivurissa ne silenevät melko hyvin. Olisikohan pitänyt silittää? Olen kuvannut vaatteet tasaista, vaaleaa taustaa vasten, ja kuvaillut vielä vaatteet sanallisesti.

Miksei mene kaupaksi?

Pitäisikö silittää vaatteet ja kokeilla uudestaan? :-)

Omista kohteistani ei ainakaan nyt mene yksikään vaate kaupaksi. Olisiko niin, että ihmiset ostavat nyt vaan lahjoja ja talviurheiluvälineitä, eivät vaatteita. Sukset ja monot ovat saaneet nimittäin paljon huutoja.

Minkä kokoisia ja kummalle? Mä tässä taas tuskailen mistä helkkarista löytäisi vaatepaketin jossa on kivoja vaatteita 74cm pojalle, kaikki on rumia mitä löydän huutiksesta.

Muoks. mua ei edes haittaisi vaikkei olisi ees silitetyjä, en itsekään silitä vauvan vaatteita. (enkä kyllä muitakaan) :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kuullostaa aika isolta paketilta.
onko kaikki vaatteet samaa kokoa?
katsojien määrä riippuu varmasti myös otsikon tekstistä, pitäisi herättää mielenkiintoa..
ja ota hv pois, mieluiten sitten alutushinnaksi se hv:n määrä

[QUOTE="mä";22607043]kuullostaa aika isolta paketilta.
onko kaikki vaatteet samaa kokoa?
katsojien määrä riippuu varmasti myös otsikon tekstistä, pitäisi herättää mielenkiintoa..
ja ota hv pois, mieluiten sitten alutushinnaksi se hv:n määrä[/QUOTE]

Otsikko on hyvä. Kahta kokoa löytyy paketista, pienenpää vain vähän. Ok täytyy kokeilla ottaa hv pois. Ja jos ei mene kaupaksi, laitan uudestaan vähän pienempänä pakettina, ja silitän vaatteet.

[QUOTE="alkup.";22607231]Otsikko on hyvä. Kahta kokoa löytyy paketista, pienenpää vain vähän. Ok täytyy kokeilla ottaa hv pois. Ja jos ei mene kaupaksi, laitan uudestaan vähän pienempänä pakettina, ja silitän vaatteet.[/QUOTE]

Mten hintavarauksen saa otettua pois? En pääse muuttamaan hintaa. Täytyy ilmeisesti poistaa koko paketti myynnistä, ja laittaa uusi ilmoitus uusilla kuvilla ja uudella hinnalla?

Vaikea sanoa miksei kauppa käy, itsellä sulkeutuu huomenna 65 kohdetta (teen täsmäiskun kerran vuodessa huutikseen..) ja vain muutamassa kohteessa ei vielä ole huutoja, muissa 1-5 huutajaa. Vauvanvaatteita ja muutama tyttöjen vaate 86-92. Erillisinä kohteina mnee yleensäkin paremmin kaupaksi, onhan siinä isompi työ tietty nakutella ne ilmotukset..

Onko ap kyseessä vauvanvaatteet tai poikien vaatteet? Jostain syystä molemmat menee nykyään huonosti kaupaksi. Pikkutyttöjen vaatteet tuntuu menevän hyvin melkein missä ikäryhmässä vaan, leikki-ikäisten poikien hyväkuntoisetkin ja muodikkaat tosi huonosti.

Onko vaatteet samaa kokoa? Kannattaa laittaa yhteen pakettiin vain yhtä kokoa, ihan maksimissaan kahta.

Ei hv:tä vaan ennemmin teet niin, että laitat huudon alkamaan siitä, millä summalla siittä luovut. Mä en jaksa huudella hv-tuotteita, kun jos ei hv ylity, en välttämättä saa tuotetta jne.

Onko ap kyseessä vauvanvaatteet tai poikien vaatteet? Jostain syystä molemmat menee nykyään huonosti kaupaksi. Pikkutyttöjen vaatteet tuntuu menevän hyvin melkein missä ikäryhmässä vaan, leikki-ikäisten poikien hyväkuntoisetkin ja muodikkaat tosi huonosti.

Juurikin poikien vaatteet kyseessä, ja tosiaan muodikkaita tämän vuoden aikana ostettuja, hyväkuntoisia vaatteita kaikki. Ei-ihan leikki-ikäinen ole enää.

Onko vaatteet samaa kokoa? Kannattaa laittaa yhteen pakettiin vain yhtä kokoa, ihan maksimissaan kahta.

Ei hv:tä vaan ennemmin teet niin, että laitat huudon alkamaan siitä, millä summalla siittä luovut. Mä en jaksa huudella hv-tuotteita, kun jos ei hv ylity, en välttämättä saa tuotetta jne.

Kahta kokoa, tosin pienempää ihan muutama vaate, ja loput isompaa.

Joo noin täytyy jatkossa tehdä että ei laita hv:tä.

Yhteistyössä