Missä vika kun kirppispöydälläni ei mene vaatteet kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä viikkaa pinoihin...itse en jaksa pinoihin edes koskea, kun en jaksa alkaa viikkaamaan takaisin, enkä kehtaa sotkea pöytää. Levitä jotenkin nätisti auki, mutta niin, että pysyvät koottain.

Olen aina viikannut pinoihin, kuten kaikki muutkin tuolla tekevät, lisäksi vauvanvaatteille on muovikori. Ei se ainakaan aiemmin ole myyntiä hidastanut, pikemminkin viikkaamattomat kasat.

Toivottavasti et asu vanhassa puutalossa tai säilytä vaatteita kylmässä kellarissa niistä tarttuu uskomaton aromi. Toinen on ylikäryävät comfortilla kyllästetyt vaatteet.

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Ehkä kirppiksellä ei ole käynyt porukkaa, jolle myymäsi tuotteet olisivat vaikka sopivan kokoisia. Toisaalta, ihmiset ei enää välttämättä jaksa kiinnostua toppavaatteista. Katse on kohti kevättä, ja odotetaan innolla kevätpukeutumista. Itse ainakin panostan toppavaatteisiin syksyllä, ja nyt näihin aikoihin jo kevät vaatetukseen. ja kierrän jo kaukaa pöydät, jossa on paljon talvivarustetta.

Hinnat on ihan kohdallaan, kunhan on siistejä vaatteita.

[QUOTE="a p";25649787]Kevätvaatteita löytyy Progressin haalarin lisäksi Skilan kevättakki ja -haalari, Softshell-takki, lisäksi kahdet Jonathanin vk-rukkaset sekä kaksi Jonathanin vk-pipoa. Kaikki ovat viimevuotisia, täysin ehjiä eikä ole haalistumia tai kulumia, sellaisia en vienyt edes myyntiin. Ja pääasiassa lasten vaatteet ovat poikien, koko 98-104, tyttöjen vaatetta on vain ihan muutama vaate 152-kokoa, samoin vauvojen vaatetta on vain yksi n. 25 cm korkea pino.[/QUOTE]

Jos sulla ois pöytä jollain Helsingin kirppiksellä olisin sen varmaan jo löytänyt ja tyhjännyt vaatteista sillä ihan himputin vaikea löytää siistejä poikien vaatteita koossa 98-104!

Oman kokemuksen mukaan liian halpaa :D

Oikeesti mä huomasin tossa pari viikkoa takaperin, että halpa tavara ei liikkunut, mutta pikkasenkin kalliimpi lähti heti. Mulla oli vauvanvaatetta 0,20 - 5,00 myynnissä ja yllätysten yllätys ne kaikki yli 2,50€ maksaneet vaatteet lähti heti ja halvemmat vaan makas pöydällä... nostin sitten hintoja kolmeks vikaks päiväks ja sain pöydän melkein tyhjäks :O

Isompien lasten vaatteet lähti käsistä oli hinta mitä tahansa :p
Lelut kanssa lähti hyvä ku kerkes pöydälle saada...

Voi ei, toivottavasti joka paikassa ei ole yhtä hiljaista. Olen menossa ensiviikolla myymään ja toivon niin yli kaiken, että pääsisin tavarasta eroon. Mulla on jokaiselle vaatteelle laitettu hintaa 10 senttiä, mutta onko se jo liian halpa sitten... toivottavasti ei.

Pakko kyllä sanoa, että itseäni ei halpa perusvaate jaksa kiinostaa (siksi yritän noista vanhoistakin päästä eroon) kun nykyään saa niin paljon kivoja kuoseja. Toinen syy, miksi välttämättä kauppa ei käy, on liian hiljainen kirppari. Jos asiakaskuntaa ei ole, ei tavara silloin liikukaan.

Ennemmin mä otan sen huuhteluaineelle "haisevan" puhtaan vaatteen kuin likaisen tai homeelle haisevan! Mä voin sen huuhteluaineen pestä pois kun muutenkin pesen kaikki kirppisvaatteet ennen kuin ne eksyy meidän lapsen päälle. Mutta likaista tai homeelle/tunkkaiselle haisevaa en osta.

[QUOTE="a p";25649697]Siis nuo ovat olleet tuolla melkein kaksi viikkoa eli 31.1 lähtien. Täällä on pakkasta vielä maalis-huhtikuulle asti.

Ja siis noiden lisäksi on kyllä kevätvaatteitakin.[/QUOTE]

Se on ihan tuuristakin kiinni. Itse käyn kirppiksillä noin kerran/kk. Jos on hyvä pöytä niin voin ostaa sieltä hurjan kasan. Joskus ei vaan kohtaa myyjä ja ostaja (esim. vääriä kokoja)
Kaksi viikkoa ei vielä ole kovin pitkä aika. Itsellä on välillä kirppupöytä, viimeksi taisi olla yli 2 kk, osa vaatteista makas siellä päivän/kaksi/viikon/kuukauden, että löytyi sopiva ostaja ja tietty osa vaatteista jäi kokonaan myymättä, esim. miesten vaatteita ei mennyt juuri yhtään vaikka olis kuinka siistejä ja lähes käyttämättämiä ja edullisia. Lasten liikkuu parhaiten.

Yhteistyössä