Miksi vauvanvaatteet ei mene kaupaksi huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Mulla siis hv on 60 euroa ja sisältää n. 50 osaa hyväkuntoisia vauvan vaatteita. Itse olen noista maksanut paljon enemmän. Mielestäni olen kuvannut vaatteet ihan hyvin jne, miksihän ne ei mene kaupaksi? ja siellä on perusvaatteiden lisäksi ns. hienompaa vaatettakin.

vois olla että jos on liikaa hintaa.. kun perusjutut: pitää olla jotain retroa/erikoista/merkkituotetta yms muuta sellaista hittikamaa näinä päivinä. eli jos pistät pakettiin niin kappalehinta on paaaaaljon pienempi kuin yksittäin..

Vauvojen vaatteet on uutenakin niin halpoja, että käytetyn täytyy olla tosi "muodikas" mennäkseen kaupaksi. 50 osainen paketti on liian iso. Eihän yksi vauva tarvitse niin paljoa, kun jotain uusiakin varmaan on kaikilla.

jos siinä on liian iso setti vaatetta. Mä en ostais välttisti noin isoa settia vaatetta kerralla. Jos joukossa on jotain mikä ei miellytä, niin en ostais. Tee pienempia vaikka 5-10 vauvanvaatetta/setti niin luulisin menevän paremmin kaupaksi.

Mun mielestä tuollaiset hv:t on turhan optimistisia: vaikka itse olisit maksanut mitä, käytetty on aina käytetty. Itse olen myynyt lastenvaatteita 30-40 eurolla isojakin paketteja. Pääasia, että menee kiertoon. jos haluat tienata, laita kaikki erikseen myyntiin.

En välttämättä halua "tienata" mutta tosiaan nuo vaatteet on olleet varmaan 200-300 euroa kun ne ostin, joten ihan ilmaiseksikaan en niitä haluaisi antaa varsinkin kun osaa en pitänyt ollenkaan. ehkä sitten teen pienempiä paketteja. tai sitten säästän seuraavalle.

Yhteistyössä