MISSÄ nuo vauvanvaatteet oikein menee kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Mulla olisi myytävänä vauvanvaatteita kassillinen, mutta eivät vain mene kaupaksi... ei mitään epämääräistä kasaa vaan siististi olen järkännyt kuvaan ja luetellut mitä paketti sisältää. Hintakin on kohtuullinen, yhdelle vaatteelle jää hintaa alle euron ja lisäksi tulee vielä sukkia yms. pientä. Tori ja fb:n paikalliskirppis on nyt käytössä, pitääkö mun liittyä johonkin lastenvaateryhmään että pääsen noista eroon? Ilmaisella joku tietenkin hakisi, mutta ei kai ole kohtuutonta saads vähän vaivanpalkkaa... :)

[QUOTE="jojo";29039342]Oletko kokeillut huuto.nettiä? :)[/QUOTE]

Tunnukset kyllä löytyy mutta en ole ikinä myynyt siellä mitään... pitänee koittaa! Mutta täytyykö myyjän maksaa jotain kaupoista? Ja pitäisikö laittaa osta heti- hinnalla vai huutokauppaan?

Onko teillä päin lastentarvikekirpparia? Meillä järjestetään aina kerran keväällä ja kerran syksyllä sellainen yhden päivän tapahtuma, jossa saa edullisella pöytähinnalla myydä tarpeettomaksi jääneet vaatteet, lelut, kirjat, tarvikkeet... Itse olen siellä päässyt hyvin eroon vaatteista, mutta kun tarjontaa on siellä paljon niin hintaakaan ei voi kamalasti vaatteille laittaa.

[QUOTE="vieras";29039381]Onko teillä päin lastentarvikekirpparia? Meillä järjestetään aina kerran keväällä ja kerran syksyllä sellainen yhden päivän tapahtuma, jossa saa edullisella pöytähinnalla myydä tarpeettomaksi jääneet vaatteet, lelut, kirjat, tarvikkeet... Itse olen siellä päässyt hyvin eroon vaatteista, mutta kun tarjontaa on siellä paljon niin hintaakaan ei voi kamalasti vaatteille laittaa.[/QUOTE]

On sellainen ihan siis kivijalkakirppis, mutta en usko että saisin edes omia pois kun pöytävuokra maksaa siellä yli 20 euroa viikolta, plus siihen käytetty aika... Huutonettiin nyt naputtelin kaksi vaatepakettia, toivottavasti löytyy ostaja! Kiitoksena taidan laittaa jotain kaupanpäällekin hänelle :D

Yhteistyössä