V
VanhaNiklas
Vieras
Tosi asia on, että helpommalla pääsee tekemällä lapsen itse, jos vain kroppa on tämän asian suhteen yhteistyökykyinen ja -haluinen. Vaikka tässä tapauksessa on omat "sika säkissä" vaaransa, kun ei tiedä mitä on saamassa.
Mielestäni biologisuus lasten suhteen on yliarvostettua.
Tuo 'sika säkissä' kommentti on yhtä hyvin adoptioprosessia olevilla. Eihän niistä kansainvälisen adoption lasten kunnosta tiedetä etukäteen.
Viimeksi muokattu: