Miksette voi käsittää että työvoimaperäistä maahanmuuttoa tarvitaan koska suomalaisille ei kelpaa työt?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suunnilleen puolet noista asuu suomessa perheineen. Noin puolet ei. Osa haluaa tehdä töitä talvellakin ja heille sitä yritetään järjestää. Osa ottaa mieluummin lomautuksen ja matkaa kotiinsa/sukulaisiin kuka minnekin.


Ja joo, urakkapalkka on kaikille sama. Tuntipalkka kenties ei. Oon melko varma että usealla mua vanhemmalla ts. yrityksessä pidempään palvelleella työntekijällä on mua reilusti parempi tuntipalkka vaikkeivät suomea suuremmin puhukaan.
Miksei prostituutio lyö leiville talvella? Ei kai sitä pyrstöä myydä taivasalla?
 
vierailija
Nämä vaivaiset pitkäaikaistyöttömät ovat vain vaivaksi työpaikalle. Ensinnäkin motivaatio on työhön aivan nollassa, sitten ollaan totuttu nukkumaan pitkään eikä työrytmit oikein millään onnistu.
Pari päivää ovat töissä ja jo kolottaa sieltä ja täältä ja ollaan saikuttamassa. Ovat sen verran töissä, ettei tule karenssia.

Maahanmuuttajilla on sentään innostus kohdillaan ja ovat kiinnostuneita työstä ja haluavat palkkaa.
 
vierailija
Nämä vaivaiset pitkäaikaistyöttömät ovat vain vaivaksi työpaikalle. Ensinnäkin motivaatio on työhön aivan nollassa, sitten ollaan totuttu nukkumaan pitkään eikä työrytmit oikein millään onnistu.
Pari päivää ovat töissä ja jo kolottaa sieltä ja täältä ja ollaan saikuttamassa. Ovat sen verran töissä, ettei tule karenssia.

Maahanmuuttajilla on sentään innostus kohdillaan ja ovat kiinnostuneita työstä ja haluavat palkkaa.
Kunnollinen herätyskello jakoon kaikille ettei tarvi puhelinta sen takia avata
 

Yhteistyössä