Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

[QUOTE="vieras";27363318]Mulla punaiset hiukset ja luonnostaan hyvin vaalea ihon väri.
Ihoanalyysissä sain ihoni iäksi 27v vaikka ikää mulla jo 33v, aurinko vanhentaa ihoa tosi paljon.[/QUOTE]

Kuinka paljon on tosi paljon? Itse kun kävin 34-vuotiaana ihoanalyysissa niin sain tulokseksi 32 vuotta. Pitäisikö mun nyt sitten olla tosi peloissani vai miten etenen asian kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363225:
Niin, ajatella: voisit jopa näyttää hyvältä.
:)

Pidät varmaan sileää, virheetöntä ihoa kauniina? Sellaista vähän päivettynyttä, meikauttua? Mitäs sitten, kun alat vanheta? Joko kylpyhuoneesi peilikaappi pursuilee erilaisia voiteita? Päivävoide, yövoide, ennaltaehkäisevä ryppyvoide? Joko aika botox-klinikalle on varattu?

OMG, sä vanhenet, Björn!
Mitäs meinaisit sille tehdä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363353:
Kuinka paljon on tosi paljon? Itse kun kävin 34-vuotiaana ihoanalyysissa niin sain tulokseksi 32 vuotta. Pitäisikö mun nyt sitten olla tosi peloissani vai miten etenen asian kanssa?
Älä vielä nuolaise.. Neljävitosena näytät 70-vuotiaalta.
 
:)

Pidät varmaan sileää, virheetöntä ihoa kauniina? Sellaista vähän päivettynyttä, meikauttua? Mitäs sitten, kun alat vanheta? Joko kylpyhuoneesi peilikaappi pursuilee erilaisia voiteita? Päivävoide, yövoide, ennaltaehkäisevä ryppyvoide? Joko aika botox-klinikalle on varattu?

OMG, sä vanhenet, Björn!
Mitäs meinaisit sille tehdä?
Huvittaisi tietää minkä näköseks sä mut oikein kuvittelet..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363353:
Kuinka paljon on tosi paljon? Itse kun kävin 34-vuotiaana ihoanalyysissa niin sain tulokseksi 32 vuotta. Pitäisikö mun nyt sitten olla tosi peloissani vai miten etenen asian kanssa?
40-kympin jälkeen se on pelkkää alamäkeä,joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.
Mutta fakta on se kun vierekkäin laitetaan kaksi viisikymppistä joista toinen ottanut aurinkoa ikänsä ja toinen joka on suojellut itseään auringolta näkee myyräkin eron ja kauas.
 
[QUOTE="vieras";27363402]Älä vielä nuolaise.. Neljävitosena näytät 70-vuotiaalta.[/QUOTE]

Epäilen, mutta toisaalta mitä sitten vaikka näyttäisinkin? Olenpahan sitten ainakin 35 vuotta saanut elää kauniina. Nauttikaa te sitten 90 vuotiaina siitä, kun näytätte "vain" 70-vuotiailta.
 
[QUOTE="vieras";27363421]40-kympin jälkeen se on pelkkää alamäkeä,joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.
Mutta fakta on se kun vierekkäin laitetaan kaksi viisikymppistä joista toinen ottanut aurinkoa ikänsä ja toinen joka on suojellut itseään auringolta näkee myyräkin eron ja kauas.[/QUOTE]

Ja? Luuletko että käyn 7 kertaa viikossa solariumissa vai mikä on pointtisi?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363430:
Epäilen, mutta toisaalta mitä sitten vaikka näyttäisinkin? Olenpahan sitten ainakin 35 vuotta saanut elää kauniina. Nauttikaa te sitten 90 vuotiaina siitä, kun näytätte "vain" 70-vuotiailta.
Ok.

Sä kauhistelet valkoisia ja rumia ihmisiä nyt kun "vielä" olet kaunis.
Kun se 45 häämöttää, niin muut kauhistelee miten joku voi näyttää niin paljon ikäistään vanhemmalta. Mut ei sun tarvitse kuin ne toiset 45 vuotta sitä kestää.
 
Itse olen luonnostani vaalea. Hiukset (kulmakarvat, ripset yms) ovat myös melkein valkoiset, jos en värjäisi niitä tummiksi. Ihossani ei ole kehumista, minulla tosiaankin paistaa ne verisuonet sinisinä ihon läpi, ja varsinkin talvella iho menee laikukkaaksi.

(en kyllä koe näyttäväni syöpäpotilaalta tms, he ovat yleensä harmaita iholtaan)

Miksi en sitten käytä itseruskettavia? Siksi, että omalla ihollani ne saavat minut näyttämään vieläkin sairaalloisemmalta. Auringossa en ole ollut yli kymmeneen vuoteen, koska en kestä auringonvaloa ilman rajuja oireita.

Ei se muilta ole pois, jos minä näytän kuolleelta kalalta kesät talvet. Sen kanssa oppii elämään hyvinkin nopeasti, kun muita vaihtoehtoja ei ole.
 
Beep
Miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole? (Menee ehkä liian syvälliseksi jo joillekin, mutta ainahan sitä voi kysyä).

Roolileikkiä. =)

Minäkin muuntaudun noin kerran viikossa naiseksi. :D Ja sillä on syvempikin merkitys kun se miltä näyttää, meinaan miltä tuntuu jne. Tämän opin vasta nyt 30 +++ :LOL:

Mutta edelleen, puhtaana (meikittömänä) oleminen on mukavuusasteeni kärkeä joten sillä mennään.... (Plus mukava vaatetus, matalat kengät jne)
 
En mitenkään erikoisen näköiseksi. Voidearsenaalia löytyy varmaan aika kirjavan joukon kaapeista, eikö?
Eli suomeksi sanottuna ajattelet että olen tuksun näköinen? Ei ole tekoripsiä eikä tatuoituja kulmakarvoja, ei peruukkia eikä jatkoja, enkä ole edes vetyperoksiidiblondi, musta tukka löytyy ihan omasta takaa. Helpottiko tämä tieto yhtään järkytystäsi?
 

Yhteistyössä