Beep
En tiedä, mutta kyllä tiede+tekniikka+kaikkisemitäihmisenpitääollaollakseenjotain meidät vielä yllättää.
Yey. Ehkä minäkin siis vielä joskus saan ne puuttuvat nallekarkit!
En tiedä, mutta kyllä tiede+tekniikka+kaikkisemitäihmisenpitääollaollakseenjotain meidät vielä yllättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363225:Niin, ajatella: voisit jopa näyttää hyvältä.
Älä vielä nuolaise.. Neljävitosena näytät 70-vuotiaalta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363353:Kuinka paljon on tosi paljon? Itse kun kävin 34-vuotiaana ihoanalyysissa niin sain tulokseksi 32 vuotta. Pitäisikö mun nyt sitten olla tosi peloissani vai miten etenen asian kanssa?
Huvittaisi tietää minkä näköseks sä mut oikein kuvittelet..
Pidät varmaan sileää, virheetöntä ihoa kauniina? Sellaista vähän päivettynyttä, meikauttua? Mitäs sitten, kun alat vanheta? Joko kylpyhuoneesi peilikaappi pursuilee erilaisia voiteita? Päivävoide, yövoide, ennaltaehkäisevä ryppyvoide? Joko aika botox-klinikalle on varattu?
OMG, sä vanhenet, Björn!
Mitäs meinaisit sille tehdä?
40-kympin jälkeen se on pelkkää alamäkeä,joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363353:Kuinka paljon on tosi paljon? Itse kun kävin 34-vuotiaana ihoanalyysissa niin sain tulokseksi 32 vuotta. Pitäisikö mun nyt sitten olla tosi peloissani vai miten etenen asian kanssa?
En mitenkään erikoisen näköiseksi. Voidearsenaalia löytyy varmaan aika kirjavan joukon kaapeista, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363417:Huvittaisi tietää minkä näköseks sä mut oikein kuvittelet..
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363430:Epäilen, mutta toisaalta mitä sitten vaikka näyttäisinkin? Olenpahan sitten ainakin 35 vuotta saanut elää kauniina. Nauttikaa te sitten 90 vuotiaina siitä, kun näytätte "vain" 70-vuotiailta.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363417:Huvittaisi tietää minkä näköseks sä mut oikein kuvittelet..
Totta. Voin kuvitella kun se siellä hekottaa ruskeaan partaansa kun sai jonkun reaktion aikaan - taas.Björn on kyllä ammattilainen trollaamisessa. Eihän siinä, jokainen on hyvä jossain.
Jokojoko?Björn on kyllä ammattilainen trollaamisessa. Eihän siinä, jokainen on hyvä jossain.
Miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole? (Menee ehkä liian syvälliseksi jo joillekin, mutta ainahan sitä voi kysyä).
Soo soo, Kepsuli ei saa puhua vieraille naisille.Jokojoko?
Minulta on mennyt jotain palstalla TAAS ohi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27363513:Soo soo, Kepsuli ei saa puhua vieraille naisille.
Eli suomeksi sanottuna ajattelet että olen tuksun näköinen? Ei ole tekoripsiä eikä tatuoituja kulmakarvoja, ei peruukkia eikä jatkoja, enkä ole edes vetyperoksiidiblondi, musta tukka löytyy ihan omasta takaa. Helpottiko tämä tieto yhtään järkytystäsi?En mitenkään erikoisen näköiseksi. Voidearsenaalia löytyy varmaan aika kirjavan joukon kaapeista, eikö?
Olen mä laittanut monta kertaa, en mä voi sille mitään ettet ole osunut paikalle :saint:Laita kuva! Björn siis, pliis haluan nähdä!