Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

Kyllä mä otan kevyesti väriä pintaan, kun satun olemaan lievästi ylipainoinen (toivottavasti en kauan). Päivettynyt läski on vaan miljoona kertaa paremman näköistä kuin valkea läski.

Mä en ylipäänsä ymmärrä tuota, että vastustetaan niin kovasti pientä ehostusta ja parhaiden puolien korostusta, esim. ripsienpidennystä, rakennekynsiä, rusketusta jne.

Johtuuko kenties siitä, että arvostelijoiden kapasiteetti ei riitä käsittelemään, että noita pieniä kohennuksia ei tarvitse tosiaan tehdä överisti tuksu-tyyliin? Asioita voi myös tehdä hilltysti ja nimenomaan kevyesti korostaen, ei tälläten, että lopputulos vaikuttaa rakennetulta. Ei vissiin riitä.
Kapasiteetti riittää, kauneuskäsitykseni ei vain yllä tuohon :rolleyes:
 
Käytetään nyt tuota varaosakaunotarta, kun se niin istuu tähän keskusteluun. Varaosakaunotarhan on tottunut jo siihen, miltä näyttää. Omaan silmään ne tekokynnet, irtoripset, hiustenpidennykset ja ruiskurusketukset tietysti jo sopii, näyttää luonnollisilta. Sellaisen silmään, joka ei näistä välitä, ne näyttävät (anteeksi nyt vain) feikiltä.

Tässä on sellainen jännä vivahde-ero esimerkiksi minun ja erään varaosakaunottaren välillä. Minä koen, että kaikesta huolimatta, en tarvitse varaosia.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"mamma"
Jaa onpa outo ajatus ettei valkoinen iho voisi olla kaunis...
Oletko kuullut koskaan meikistä? Sillä saa pienet virheet ihossa kivasti häivytettyä ja tasattua ja voi laittaa myös vähän punaa poskille. Vähän vaan liika on rumaa. Kaunis meikki on hyvännäköinen oli ihon väri mikä tahansa, ja ehdottomasti mahdollisimman huomaamaton meikki.
Kesällä voi sitten vähän ruskettuneena meikata eri tavalla tai vähentää tai jopa olla kokonaan ilman meikkiä. Näin olen toiminut ja olen aina hyvännäköinen, oli sitten kesä tai talvi.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
geea
Omaan silmään ne tekokynnet, irtoripset, hiustenpidennykset ja ruiskurusketukset tietysti jo sopii, näyttää luonnollisilta. Sellaisen silmään, joka ei näistä välitä, ne näyttävät (anteeksi nyt vain) feikiltä.

.
Veikkaan, että jos näkisit laadukkaat ja tyylillä toteutetut ripsipidennykset, hiustenpidennykset tai päivetyksen, et osaisi edes tunnistaa niitä feikiksi.

Tätä juuri tarkoitin, kun puhuin siitÄ kapasiteetista;)
 
"poikia3"
Samaa suosittelisin esim. suurimmalle osalle suomalaisista morsiamista! Jos kasvot ja hiukset laitetaan viimeisen päälle, niin minusta kuuuluisi asiaan myös huolehtia, että käsivarsien, selän jne. (mitkä nyt puvun alta näkyvät) iho olisi huolitellun näköinen eikä kalpeanharmaa ja käsivarsissa loistaa ne rumat punaiset näpyt:X
Mitkä ihmeen punaiset näpyt käsivarsissa? En ole ikinä sellaisia nähnyt, joten en todella tajua mistä puhut.

Keinotekoinen rusketus on todellakin tarpeeton kemikaalipommi ihollamme, jonka vaikutuksista tiedämme todella vähän.

Itse en rusketu auringossakaan - vaan palan todella helposti. Olisi todella outoa olla talvella ruskettunut.

Ja minulla todellakin on parempaakin käyttöä rahoilleni, kuin tuhlata ne johonkin niin turhaan kuin keinorusketus on.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Käytetään nyt tuota varaosakaunotarta, kun se niin istuu tähän keskusteluun. Varaosakaunotarhan on tottunut jo siihen, miltä näyttää. Omaan silmään ne tekokynnet, irtoripset, hiustenpidennykset ja ruiskurusketukset tietysti jo sopii, näyttää luonnollisilta. Sellaisen silmään, joka ei näistä välitä, ne näyttävät (anteeksi nyt vain) feikiltä.

Tässä on sellainen jännä vivahde-ero esimerkiksi minun ja erään varaosakaunottaren välillä. Minä koen, että kaikesta huolimatta, en tarvitse varaosia.
Mä luulen, ettet sä edes erota kenen ripset on omat ja kenen ei, mistä kenenkin rusketus on peräisin (tai onko kyseisellä henkilöllä edes ruskettunut iho vai onko hän kesät talvet saman värinen), kenellä on omat hiukset ja kenellä ei... Spottaat kadulla vaan ne räikeimmät oranssinaamaiset duckfacet joilla roikkuu siimaa päänahasta ja lajittelet kaikki "varaosia" käyttävät samaan kastiin.
 
Veikkaan, että jos näkisit laadukkaat ja tyylillä toteutetut ripsipidennykset, hiustenpidennykset tai päivetyksen, et osaisi edes tunnistaa niitä feikiksi.

Tätä juuri tarkoitin, kun puhuin siitÄ kapasiteetista;)
Nähty jo, omasta peilistä. Feikit.
Hiustenpidennykset alkaa jo olla aika hienoja, mutta silti. Ne ei ole aidot, joten ne on feikit.
Päivetys. Suomessa, talvella, ihmisellä jonka tietää olleen tässä maassa koko talven? Feikki.

Miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole? (Menee ehkä liian syvälliseksi jo joillekin, mutta ainahan sitä voi kysyä).
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
poiki2
Veikkaan, että jos näkisit laadukkaat ja tyylillä toteutetut ripsipidennykset, hiustenpidennykset tai päivetyksen, et osaisi edes tunnistaa niitä feikiksi.

Tätä juuri tarkoitin, kun puhuin siitÄ kapasiteetista;)
Niin ja tiedätkö mitä sitten erään ystäväni mies sanoi näistä. Yksi noista on riittävä kerrallaan, kaikki yhtä aikaa - ja nainen on keinotekoisen näköinen - oli laitot totetutettu kuinka tyylikkäästi tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27363204:
Mä luulen, ettet sä edes erota kenen ripset on omat ja kenen ei, mistä kenenkin rusketus on peräisin (tai onko kyseisellä henkilöllä edes ruskettunut iho vai onko hän kesät talvet saman värinen), kenellä on omat hiukset ja kenellä ei... Spottaat kadulla vaan ne räikeimmät oranssinaamaiset duckfacet joilla roikkuu siimaa päänahasta ja lajittelet kaikki "varaosia" käyttävät samaan kastiin.
Luulossa on hyvä elää. Sinä varmaan pidät naista, joka sanoo olevansa luonnollinen, harmaanaamaisena, meikittömänä ja kauhtuneeseen pellavamekkoon pukeutuneena hippinä, jolla toki on pidennysten sijaan rastat?
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
geea
Nähty jo, omasta peilistä. Feikit.
Hiustenpidennykset alkaa jo olla aika hienoja, mutta silti. Ne ei ole aidot, joten ne on feikit.
Päivetys. Suomessa, talvella, ihmisellä jonka tietää olleen tässä maassa koko talven? Feikki.

Miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole? (Menee ehkä liian syvälliseksi jo joillekin, mutta ainahan sitä voi kysyä).
Joo, feikithän ne onkin, mutta siitä huolimatta et niitä todennäköisesti aidoista erottaisi. Siitä oli kysmys.

Ja jos feikki ei sovi kauneuskäsitykseesi (kuten sanoit), niin miten suhtaudut siihen, jos kauniina pitämäsi kohde paljastuukin feikiksi? Aina kun ei voi tietää;)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27363241:
Niin, kun kauneuskäsityshän tosiaan on meillä kaikilla samanlainen, ruskettunut iho = kaunis.
Eiku.

Niin. :rolleyes:


Ap, jos kaikki näyttäisi yhtä kauniilta kuin sinä, olisit massaa, tavis etkä enää erottuisi eduksesi meistä valkoisista luomuihmisistä. Mietipä sitä! Haluatkos enää? ;)
 
Joo, feikithän ne onkin, mutta siitä huolimatta et niitä todennäköisesti aidoista erottaisi. Siitä oli kysmys.

Ja jos feikki ei sovi kauneuskäsitykseesi (kuten sanoit), niin miten suhtaudut siihen, jos kauniina pitämäsi kohde paljastuukin feikiksi? Aina kun ei voi tietää;)
On ehkä oma onneni, että pidän hyvin harvaa ihmistä todella kauniina. Tai ainakin se kauneus tulee jostain muusta(kin) kuin rusketuksesta tai ripsien pituudesta. Kauneus tulee olemuksestakin. Kesällä tapasin erään kaverin kaverin, joka ei näytä missiltä eikä sellaiseksi koskaan pääsisi. Mutta hän oli lumoava! Hänellä oli kauniisti leikatut olkapäille ulottuvat hiukset, vaalea pisamainen iho, hän oli hoikka, kuin pieni haltija. Ja mikä hassuinta, hänellä oli todella kiehtovat hampaat :D

Hän ei ehkä monenkaan mielestä näyttäisi keinokaunottaren rinnalla miltään, tai enpä tiedä. Hänen olemuksensa oli haltiamainen, ystävällinen. En kyllä tullut katsoneeksi hänen kynsiään. Olisi varmaan pitänyt, jos niillä on kerran niin iso merkitys.

Harmi, että niin moni luulee että huoliteltu ulkonäkö on yhtä kuin feikit kynnet, hiukset ja rusketus. Vielä harmillisempaa on, että moni luulee, että se on ainoa tapa olla kaunis.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä