K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö K:n housuista saa puhua?
Mun mielestä on ihan ok puhua esim. vaatteista sekä K:n että B:n tai Joksujen, mut asialliseen sävyyn tietysti, ei esim. vartaloa arvostellen tai kaikkea mahdollista haukkuen. Kyllä jokainen oikeasti näkee milloin on kyse vaan asiallisesta mielipiteestä ja milloin on tarkoitus mollata. Mutta osan mielestä taas ei ollut ok puhua K:n housuista. Se oli vaan esimerkki tuosta puolustamisesta, mitä olen nähnyt ketjuissa. Ja puolustaminen on hyvä juttu ihan yleisesti, mut sitä ei tosiaan tee vaan toisen fanit vaan molemmat.

vierailija
Mun mielestä on ihan ok puhua esim. vaatteista sekä K:n että B:n tai Joksujen, mut asialliseen sävyyn tietysti, ei esim. vartaloa arvostellen tai kaikkea mahdollista haukkuen. Kyllä jokainen oikeasti näkee milloin on kyse vaan asiallisesta mielipiteestä ja milloin on tarkoitus mollata. Mutta osan mielestä taas ei ollut ok puhua K:n housuista. Se oli vaan esimerkki tuosta puolustamisesta, mitä olen nähnyt ketjuissa. Ja puolustaminen on hyvä juttu ihan yleisesti, mut sitä ei tosiaan tee vaan toisen fanit vaan molemmat.
Jos tarkoitat sitä viestiä, jossa haukuttiin K:n ulkonäköä housujen varjolla niin sellainen ei todellakaan ole ok ja hyvä, että sellaisiin puututaan.

vierailija
Kyllä K:n housuista on täällä saanut ihan sanoa oman mielipiteensä, mitä sä selität😂

vierailija
Tällaisen tulkinnan tosiaan voi tehdä B:n puheiden perusteella, jos ollaan kirjailmellisia.
No niinpä. Ja ei ole B myöskään kieltänyt suhdetta S:ään, totta kai ovat myös ystäviä. Ja häiritsi että hänen väitettiin olevan S:n kanssa Ranskassa mutta oli kotona kipeänä. Sanoi vielä, että olisi mieluummin ollut siellä Ranskassa.

Yhteistyössä