vierailija
Taidat sitten itse kuulua Käärijä-faneihin.Ei ole tullut huomattua, B on se enemmän palvonnan kohde.
Taidat sitten itse kuulua Käärijä-faneihin.Ei ole tullut huomattua, B on se enemmän palvonnan kohde.
Top tykkänään, täällä on housuista puhuminen kiellettyJan näytti tosi hyvältä! Ja Krisin housut oli upeat, korosti pitkiä jalkoja.
Niin ja siis kehuu normaalia tekemistä jonain K:n omaamana taivaallisena kykynäSe että sinä et ole muka huomannut ei silti tee asiasta totta. Ihan yhtä lailla K:lla on niitä palvovia faneja, jotka hyökkää heti kimppuun jos joku sanoo jotakin vähänkään kritiikkiin vivahtavaa.
Niin varmaan.Ei pidä paikkaansa ja olen K fani UMK:sta asti itse.
Jep. Mä nimenomaan halusin tuoda tuossa kirjaimellisen asian esiin, en ota kantaa, mikä on totuus! Aika toivottavasti näyttää enemmän.Tällaisen tulkinnan tosiaan voi tehdä B:n puheiden perusteella, jos ollaan kirjailmellisia.
Mun mielestä on ihan ok puhua esim. vaatteista sekä K:n että B:n tai Joksujen, mut asialliseen sävyyn tietysti, ei esim. vartaloa arvostellen tai kaikkea mahdollista haukkuen. Kyllä jokainen oikeasti näkee milloin on kyse vaan asiallisesta mielipiteestä ja milloin on tarkoitus mollata. Mutta osan mielestä taas ei ollut ok puhua K:n housuista. Se oli vaan esimerkki tuosta puolustamisesta, mitä olen nähnyt ketjuissa. Ja puolustaminen on hyvä juttu ihan yleisesti, mut sitä ei tosiaan tee vaan toisen fanit vaan molemmat.Eikö K:n housuista saa puhua?
Todellakin olen.Niin varmaan.
Selkeästi.Taidat sitten itse kuulua Käärijä-faneihin.
Jos tarkoitat sitä viestiä, jossa haukuttiin K:n ulkonäköä housujen varjolla niin sellainen ei todellakaan ole ok ja hyvä, että sellaisiin puututaan.Mun mielestä on ihan ok puhua esim. vaatteista sekä K:n että B:n tai Joksujen, mut asialliseen sävyyn tietysti, ei esim. vartaloa arvostellen tai kaikkea mahdollista haukkuen. Kyllä jokainen oikeasti näkee milloin on kyse vaan asiallisesta mielipiteestä ja milloin on tarkoitus mollata. Mutta osan mielestä taas ei ollut ok puhua K:n housuista. Se oli vaan esimerkki tuosta puolustamisesta, mitä olen nähnyt ketjuissa. Ja puolustaminen on hyvä juttu ihan yleisesti, mut sitä ei tosiaan tee vaan toisen fanit vaan molemmat.
Kyllä K:n housuista on täällä saanut ihan sanoa oman mielipiteensä, mitä sä selitätMun mielestä on ihan ok puhua esim. vaatteista sekä K:n että B:n tai Joksujen, mut asialliseen sävyyn tietysti, ei esim. vartaloa arvostellen tai kaikkea mahdollista haukkuen. Kyllä jokainen oikeasti näkee milloin on kyse vaan asiallisesta mielipiteestä ja milloin on tarkoitus mollata. Mutta osan mielestä taas ei ollut ok puhua K:n housuista. Se oli vaan esimerkki tuosta puolustamisesta, mitä olen nähnyt ketjuissa. Ja puolustaminen on hyvä juttu ihan yleisesti, mut sitä ei tosiaan tee vaan toisen fanit vaan molemmat.
Ollaan ilmeisesti nähty eri haastattelut, kun mä en tällasta kuvaa saanut. Mutta kukin tulkitkoon miten haluaa.Jep. Mä nimenomaan halusin tuoda tuossa kirjaimellisen asian esiin, en ota kantaa, mikä on totuus! Aika toivottavasti näyttää enemmän.
Olikohan vauvalla, kun näytti olevan kova väittely asiasta. En muista onko ollut just täällä. Sama porukka näissä käy kuitenkin.Kyllä K:n housuista on täällä saanut ihan sanoa oman mielipiteensä, mitä sä selität
Joo sä oot tulkinnut Bojanin sanomisia väärin, ei siitä mitään.Ollaan ilmeisesti nähty eri haastattelut, kun mä en tällasta kuvaa saanut. Mutta kukin tulkitkoon miten haluaa.
Mites olis semmonen kun myös linkki siihen, mistä tämän näet?Ihan hirvee toi Kn kämppä. Tosi ankeet nii harmaat kiintokalusteet. Ei oo kyllä Seijan onnistunein sisustus.
Missä esillä, nytkö?Ihan hirvee toi Kn kämppä. Tosi ankeet nii harmaat kiintokalusteet. Ei oo kyllä Seijan onnistunein sisustus.
Eihän siinä olisi mitään ihmeellistä.Unelmoin siitä, että Jerppa raahais Bojanin ensi elokuiselle Robbie Williamsin keikalle Hesaan
Seijan instassa monta kuvaa.Mites olis semmonen kun myös linkki siihen, mistä tämän näet?
Vauvalla puututtiin siihen, kun haukuttiin K:n vartaloa, ei housuja.Olikohan vauvalla, kun näytti olevan kova väittely asiasta. En muista onko ollut just täällä. Sama porukka näissä käy kuitenkin.
No niinpä. Ja ei ole B myöskään kieltänyt suhdetta S:ään, totta kai ovat myös ystäviä. Ja häiritsi että hänen väitettiin olevan S:n kanssa Ranskassa mutta oli kotona kipeänä. Sanoi vielä, että olisi mieluummin ollut siellä Ranskassa.Tällaisen tulkinnan tosiaan voi tehdä B:n puheiden perusteella, jos ollaan kirjailmellisia.
No saisko tän Seijan käyttäjän esim tänne, kun kaikki sitä ei välttämättä tiedäSeijan instassa monta kuvaa.
Ei saa.No saisko tän Seijan käyttäjän esim tänne, kun kaikki sitä ei välttämättä tiedä
Häh, missä siellä?Seijan instassa monta kuvaa.
No en erityisemmin.Selkeästi.