Enpä pahemmin enää. Joskus nuorempana olin, mutta opin, ettei se toimi. Nainen miehen "kaverina" on vähän kuin tarina sammakosta ja skorpionista:
Skorpioni ja sammakko tapasivat joen rannalla.
Skorpioni halusi ylittää joen, ja se pyysi sammakkoa kuljettamaan hänet selässään, koska ei osannut uida.
Sammakko kauhistui: "En uskalla ottaa sinua selkääni, sillä olet vaarallinen skorpioni, ja voit pistää minua piikilläsi!"
Skorpioni ei tästä lannistunut, vaan selitti sammakolle, että ei tietenkään ole niin tyhmä, että pistäisi tätä, sillä silloin hänkään ei pääse joen yli ja hukkuu itsekin.
Sammakko epäröi. Skorpioni aneli ja pyysi sammakkoa auttamaan, ja lopulta sammakko vakuuttui siitä, ettei skorpionista ole vaaraa, ja lupasi uida joen yli skorpioni selässään. Ne lähtivät matkaan.
Puolessa välissä jokea skorpioni pisti sammakkoa, ja ne molemmat vajosivat aaltoihin.
Viimeisinä hetkinään sammakko kysyi hukkuvalta skorpionilta, miksi tämä petti lupauksensa ja pisti häntä, vaikka nyt molemmat hukkuvat.
Skorpioni vastasi: "Minkä minä luonnolleni voin"
Olipa tyhmä tarina. Sähän pidät ihmisiä ihan idiootteina.
Mulla on vuosien varrella ollut useampikin miespuolinen kaveri ja kyllä ne kaverisuhteet on ihan platonisina pysyneet. Toki muutaman kerran on käynyt niin, että toinen osapuoli olisi halunut kaverisuhdetta enemmän, mutta kertaakaan ei tunne ole ollut molemminpuoleista ja platonisella linjalla on sitten jatkettu vastaisuudessakin.
Me on käyty kymmenet kerrat nakuna sekasaunassa, alastomana uimassa ja jos vaikka mitä, eikä tosiaan yksikään kaveripiiristä ole toiseen sekaantunut.
Jos sinä et kykene siihen, ei se tarkoita sitä ettei kukaan muukaan kykenisi. Joten ettei nyt vaan ois siellä teikäläisen pääkopassa jotakin vähän vajaata?