Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Saa toki, muttei siitä mitään hyötyä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Saa toki, muttei siitä mitään hyötyä ole.
näyttää tepsivän meillä jos ei mene jakeluun...
Minä ainakin rääkäisen jos ei sana mene perille, mielellään en sitä tekisi mutta kun ei normi puhe auta pahentaa vaan niin silloin pitää vähän topakkaammin sanoa että korvat aukee.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Saa toki, muttei siitä mitään hyötyä ole.
näyttää tepsivän meillä jos ei mene jakeluun...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis tästä asiasta mä oon ihan erimieltä, ja ihan ihmeissäni, et suurin osa palstalaisista on sitä mieltä, et lapselle saa huutaa![]()
En tiijjä, kai mulle on penskana huudettu sit niin paljon liikaa, et traumoja jäi.
Pelottaahan se pentele, ku aikuinen ihminen huutaa naama punasena ja ite oot pieni lapsi.. Ei sillä ainakaan arvostusta ja luottamusta saa..
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis tästä asiasta mä oon ihan erimieltä, ja ihan ihmeissäni, et suurin osa palstalaisista on sitä mieltä, et lapselle saa huutaa![]()
En tiijjä, kai mulle on penskana huudettu sit niin paljon liikaa, et traumoja jäi.
Pelottaahan se pentele, ku aikuinen ihminen huutaa naama punasena ja ite oot pieni lapsi.. Ei sillä ainakaan arvostusta ja luottamusta saa..
no mua on hakattu lapsena, mielummin oisin kuunnellu vain sitä huutoa :/
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis tästä asiasta mä oon ihan erimieltä, ja ihan ihmeissäni, et suurin osa palstalaisista on sitä mieltä, et lapselle saa huutaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no mua on hakattu lapsena, mielummin oisin kuunnellu vain sitä huutoa :/
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No ei se huutaminenkaan kivalta kuulostanut vaikkei toki nahkaremmikään kivalle tuntunut.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no mua on hakattu lapsena, mielummin oisin kuunnellu vain sitä huutoa :/
Mut eihän se ole niin , et joko sä huudat lapselle tai hakkaat sitä!!
:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis tästä asiasta mä oon ihan erimieltä, ja ihan ihmeissäni, et suurin osa palstalaisista on sitä mieltä, et lapselle saa huutaa![]()
Mulle kyllä on huudettu lapsena, mutta koskaan en kuitenkaan pelännyt enkä kadottanut luottamusta tai arvostusta vanhempiani kohtaan. Fyysisesti koskaan ei ole kuritettu.
En minä ole koskaan pitänyt huutamista pahana asiana![]()