miks tuo näkijä ketju ei toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuleekohan meille vielä lisää lapsia ja mikäköhän minusta tulee "isona?" Pysyykö suhteemme kasassa ikuisuuden?
Olisin tooooosi onnellinen jos vastaisit, kun en ole ikinä näiltä näkijöiltä kysellyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuleekohan meille vielä lisää lapsia ja mikäköhän minusta tulee "isona?" Pysyykö suhteemme kasassa ikuisuuden?
Olisin tooooosi onnellinen jos vastaisit, kun en ole ikinä näiltä näkijöiltä kysellyt...

Niin ja milloin lapsia lisää, jos tulee?

Kokeillaan nyt, kun kerran olen niin montaa vastausta vailla.. :/ MIten minun/perheeni käy? Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Kiitos, jos vain mitenkään viitsit vastata yhdelle epätoivoiselle :ashamed: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Paljon kysymyksiä elämästä:
Mitä meille tapahtuu lähitulevaisuudessa? Saanko työtä ja helpottaako raha-asiat? Entä sitoutuminen, miltä näyttää? Saadaanko vielä esikoiselle sisarus?

Huhuu.... Vieläkö olet paikalla??

Mitä meille tapahtuu lähitulevaisuudessa? Saanko työtä ja helpottaako raha-asiat? Entä sitoutuminen, miltä näyttää? Saadaanko vielä esikoiselle sisarus?

Huhuu.... Vieläkö olet paikalla??

Huhuilen josko nyt onnistaisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näen kyllä vauva-arkea. Työsi liittyy jotenkin ruoanlaittoon/leipomiseen. En näe suhteesi kestoa, mutta neljäkymmenvuotiaina teitä koettelee jokin kriisi, josta selviytyminen on kiinni teidän tahdostanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Choni:
Kokeillaan nyt, kun kerran olen niin montaa vastausta vailla.. :/ MIten minun/perheeni käy? Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?

Kiitos, jos vain mitenkään viitsit vastata yhdelle epätoivoiselle :ashamed: :)

Näen jotain lapseen liittyvää huolta. Paljon itkua.
Saatte kuitenkin huokaista helpotuksesta, kaikki selviää.
Tulevaisuudella on sinulle annettavanaan vastoinkäymisiäkin, mutta läheisten ihmisten tuella selviydyt. Tulet yllättymään iloisesti jonkin asian suhteen.

Yhteistyössä