Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja missä:tuo näkijä-ketju on ? siis se pitkä. en löydä haulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleekohan meille vielä lisää lapsia ja mikäköhän minusta tulee "isona?" Pysyykö suhteemme kasassa ikuisuuden?
Olisin tooooosi onnellinen jos vastaisit, kun en ole ikinä näiltä näkijöiltä kysellyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon kysymyksiä elämästä:Mitä meille tapahtuu lähitulevaisuudessa? Saanko työtä ja helpottaako raha-asiat? Entä sitoutuminen, miltä näyttää? Saadaanko vielä esikoiselle sisarus?
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon kysymyksiä elämästä:Alkuperäinen kirjoittaja Paljon kysymyksiä elämästä:Mitä meille tapahtuu lähitulevaisuudessa? Saanko työtä ja helpottaako raha-asiat? Entä sitoutuminen, miltä näyttää? Saadaanko vielä esikoiselle sisarus?
Huhuu.... Vieläkö olet paikalla??
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:Saammeko koskaan yhteistä lasta ?
Miten minun liiketoimeni ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleekohan meille vielä lisää lapsia ja mikäköhän minusta tulee "isona?" Pysyykö suhteemme kasassa ikuisuuden?
Olisin tooooosi onnellinen jos vastaisit, kun en ole ikinä näiltä näkijöiltä kysellyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:Kokeillaan nyt, kun kerran olen niin montaa vastausta vailla.. :/ MIten minun/perheeni käy? Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Kiitos, jos vain mitenkään viitsit vastata yhdelle epätoivoiselle :ashamed:![]()