V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Näkijä!
Löydänkö parempia töitä, sitten kun sen aika on?
Saanko pojan vai tytön?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:mitä näet minun tulevaisuudessani? toteutuuko vauvahaaveet? jos, niin näetkö ajankohtaa? mitä muuta merkittävää odotettavissa?
En näe ainakaan nyt lähivuosina lasta. Töiden tai opiskelujen suhteen tapahtuu jotain yllättävää, tartu tilaisuuteen!
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Mille alalle päädyn opiskelemaan/töihin? Mikä lemmikki meille tulee ja milloin vai tuleeko milloinkaan? Tuleeko meille lisää lapsia? Jos tulee, näetkö ovatko tyttöjä vai poikia?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Jospa sitten mäkin... Tulenko raskaaksi seuraavan vuoden aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Miten käy työn, saanko jatkoa tai jostain muualta työpaikan?
Asunto... kannattaako meidän jatkaa etsintää?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Jospa sitten mäkin... Tulenko raskaaksi seuraavan vuoden aikana?
Kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja giina:lapsia luvassa lähiaikoina? miten rakkauselämän kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkälaisen työpaikan mä löydän? Millä alalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Kerropas näkijä onko meidän seuraava lapsi tyttö vai poika? Ja koska mahtaa syntyä?
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Miten meidän perheen elämä, onko mieheni uskollinen?
Alkuperäinen kirjoittaja äitsyx2:Saammeko vielä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Kerropas näkijä onko meidän seuraava lapsi tyttö vai poika? Ja koska mahtaa syntyä?
Näen vuosiluvun 2010, syystytön.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Miten käy työn, saanko jatkoa tai jostain muualta työpaikan?
Asunto... kannattaako meidän jatkaa etsintää?
Pysyt samassa työpaikassa. Löydätte asunnon, mutta siitä paljastuu jotain ikäviä yllätyksiä, näen vesivahingon.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:Miten meidän perheen elämä, onko mieheni uskollinen?
Yrittää kovasti. Joutuu kiusaukseen, mutta taistelee itsensä ulos tilanteesta. Ei petä sinua, on hyvä mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Mä edelleen haluaisin tietää työkuvioista. Tapahtuuko sillä saralla mitään lähiaikoina?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mites ne mun työkuviot?