miks tuo näkijä ketju ei toimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Näkijä!

Löydänkö parempia töitä, sitten kun sen aika on?

Saanko pojan vai tytön?

Omalla aktiivisuudellasi pystyt vaikuttamaan parempiin töihin, näen vain sen verran, että jossain vaiheessa aiot luovuttaa, mikä olisi suuri virhe. Muista, että missään nimessä et saa luovuttaa, sillä sinnikkyydellä ja aktiivisuudella parempi työpaikkakin aukeaa.
Saat pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
mitä näet minun tulevaisuudessani? toteutuuko vauvahaaveet? jos, niin näetkö ajankohtaa? mitä muuta merkittävää odotettavissa?

En näe ainakaan nyt lähivuosina lasta. Töiden tai opiskelujen suhteen tapahtuu jotain yllättävää, tartu tilaisuuteen!

kiitos. kirpasee noi vauvahaaveiden osalta, mulla alkaa olla viimeiset hetket tehdä lapsia lisää,terveydellisistä syistä ja miehellä niitä ei ole ennestään, minulla kolme. yritystä on ollut jo hetken aikaa ja häät suunnitteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Mille alalle päädyn opiskelemaan/töihin? Mikä lemmikki meille tulee ja milloin vai tuleeko milloinkaan? Tuleeko meille lisää lapsia? Jos tulee, näetkö ovatko tyttöjä vai poikia?

Näen paljon kirjallisuutta, merkitseekö se sitten itse opiskeluja vai onko se opiskelujen aihe... Lemmikin kohdalla näen perhoskoiran. Näen kaksi poikalasta.

Heh, nyt oon ihan varma että se edellinen kejtu meni lukkoon, koska mun ei kuulukaan tietää tulevaisuuttani eikä uskoa että joku sen näkis. :D No, ehkä näin, ehkä ei, ekaa kertaa kysyin ja nyt en ikinä enää kysy. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:
Miten käy työn, saanko jatkoa tai jostain muualta työpaikan?
Asunto... kannattaako meidän jatkaa etsintää?

Pysyt samassa työpaikassa. Löydätte asunnon, mutta siitä paljastuu jotain ikäviä yllätyksiä, näen vesivahingon.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:
Miten käy työn, saanko jatkoa tai jostain muualta työpaikan?
Asunto... kannattaako meidän jatkaa etsintää?

Pysyt samassa työpaikassa. Löydätte asunnon, mutta siitä paljastuu jotain ikäviä yllätyksiä, näen vesivahingon.

Kiitos! Hyvä kesää :)

Yhteistyössä