Miks tää palsta koukuttaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Onko teillä muita nettisivustoja joihin ootte koukussa? Mulla ei, ja mäkin oon suurimmaksi osaksi ihmisten kanssa täällä eri mieltä asioista, välillä kiukkua puhisten lähden koneelta ja silti vaan pitää aina tulla takaisin... Mikä tässä oikein on? :D :xmas:

Mä olen muutamassa viikossa kirjoittanut tänne miltei 700 viestiä :ashamed: . Mitäs tää sitten mahtaa olla kun työt&koulu ei enää häiritse mun nettailua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Niinpä, ja enimmäkseen täällä jauhetaan samaa paskaa uudestaan ja uudestaan.

No, se on kyllä totta... reimatec, imetys, ura/kotiäitiys jne.

Mä voin tällä pitkällä kokemuksellani myös ihmetellä miten paljon jutut oikeesti junnaa samoissa asioissa...ja SILTI täällä on kiva vängätä :D

Sepä se, en minäkään oo vielä tajunnu että minkä tässä palstassa kiehtoo niin paljon että joka päivä täällä pitää luurata. Ja y-viestit pitää kanssa tarkastaa monta kertaa päivässä. Ja tätähän on jatkunut n.8vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Sepä se, en minäkään oo vielä tajunnu että minkä tässä palstassa kiehtoo niin paljon että joka päivä täällä pitää luurata. Ja y-viestit pitää kanssa tarkastaa monta kertaa päivässä. Ja tätähän on jatkunut n.8vuotta.

joo-o mulla vain 5,5 vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:

Onko tossa sun profiilissa sinun kuva? Jotenkin niin mielettömän tutun näköinen... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:

Onko tossa sun profiilissa sinun kuva? Jotenkin niin mielettömän tutun näköinen... :/

Mietin samaa. Itse asiassa juuri muistinkin, että eräässä lehdessä, jonkun "kauneustoimittajan" tms. näköinen... :D

Yhteistyössä