miks polttareihin vain häävieraat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja popsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
ja oikeastaan musta tuntuu hassummalta laittaa rahaa tuon mieheni kaverin morsiammen polttareihin, vaikka häihin pääsenkin, kuin jonkun oman kaverin polttareihin jonka häihin en olisi menossa.

ennemmin minäkin osallistun kaverini polttareihin kuin jonkun lähes ventovieraan, vain sen takia että olen saanut kutsun häihinkin. Kummassakohan tapauksessa tulisi enemmän maksumiehen rooli mieleen :D

No ei kai nyt ketään kutsuta polttareihin vaan sen takia että on saanu kutsun häihin :D

ja oikeastaan musta tuntuu hassummalta laittaa rahaa tuon mieheni kaverin morsiammen polttareihin, vaikka häihin pääsenkin, kuin jonkun oman kaverin polttareihin jonka häihin en olisi menossa.

ennemmin minäkin osallistun kaverini polttareihin kuin jonkun lähes ventovieraan, vain sen takia että olen saanut kutsun häihinkin. Kummassakohan tapauksessa tulisi enemmän maksumiehen rooli mieleen :D

nimenomaan. tosin nytkin osallistun ihan mielelläni, koska tollaset jutut vaan on kivoja. hinnan sain kyllä tietää ennen kuin jouduin lupautumaan osallistumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Morsein:

No ei kai nyt ketään kutsuta polttareihin vaan sen takia että on saanu kutsun häihin :D

nyt on kyseessä niin pienet häät että kyllä taitaa vähän niin olla. morsiammella ei kaason lisäksi ole tulossa kun kaksi kaveria joten meijät vähän tuntemattomammatkin on polttareihin kutsuttu. ja tämä juurikin sen takia että ei voi muka kutsua muuta kun häihin tulevat.

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Minulle on oikeastaan itsestäänselvää, että polttariporukasta kaikki kutsutaan häihin.

mites on jos pari menee naimisiin ja häät ovat pienet esim. 30 henkilöä, eli lähimmät sukulaiset ja pari ystävää. Kaverit järjestävät morsiuparin tietämättä polttarit. Onko pari siis velvollinen kutsumaan nämä mahdollisesti 10 kaveria / puoliso häihin myös? Eihän morsiuspari yleensä itse polttareitaan järjestä, joten eiväthän he voi tietää ketä polttareihin on kutsuttu.

No ei tietenkään morsiuspari niitä järjestä, mutta yleensähän annetaan kaasolle ja bestmanille lista niistä ketä halutaan polttareihin kutsua. En minä ainakaan laittaisi ketään sellasta siihen listalle jota ei häihin kutsuta. Omituista kaasoilta/bestmaniltä jos ei edes kysy ketä morsiuspari polttareihinsa haluaa..

:D :D

Kaikilla ei ole kaasoja/bestmanejä... osa todella voi mennä naimisiin ilman niitäkin ja silti ystävät saattavat järjestää polttarit ihan vain ilahduttaakseen naimisiin menijää ja juhliakseen yhdessä.

Joo no varmaan 99% häissä on kaaso ja bestman, joskus jopa useampia. No luulis että joku niistä ystävistä sitten kysyis. Ja onpa tosi yllätys, varmaan 99% morsiamelle ja sulhaselle pidetään polttarit.. ihan kun kukaan morsian ja sulhanen ei osaisi epäillä että ystävät järjestävät polttarit.. voi äly hoi :laugh:

nimenomaan. tosin nytkin osallistun ihan mielelläni, koska tollaset jutut vaan on kivoja. hinnan sain kyllä tietää ennen kuin jouduin lupautumaan osallistumaan.

No siis eihän se mun mielestä niin päin mene, että jos on menossa häihin, niin sitten on automaattisesti polttareissakin. Mulle vaan sekä polttarit että häät olis tilanne, jonka haluaa lähimpien ystävien kanssa jakaa. Polttareihin ei toki pääse/edes voi tulla kaikki ne, jotka on häissäkin, mutta kaikki polttareissa olleet ehdottomasti kuuluu häihin. Mun mielestäni siis.

Yhteistyössä