Miks oon onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Oon yh, työtönkin tällä hetkellä, opinnot pitäs puurtaa loppuun. Ei oo miestä näkyvissä tehokkaimmallakaan kaukoputkella, kavereitakin näen liian harvoin eikä koskaan ole aikaa tehä omia juttuja oikein kunnolla. Mut hitto kun on vaan niin mukavaa aina. Tai toki jotain pikku harmeja joskus mut perusfiilis aina positiivisen puolella. Miks aina vaan tuntuu enimmäkseen kivalta? Mitä pitäis tehä?

Oon yh, työtönkin tällä hetkellä, opinnot pitäs puurtaa loppuun. Ei oo miestä näkyvissä tehokkaimmallakaan kaukoputkella, kavereitakin näen liian harvoin eikä koskaan ole aikaa tehä omia juttuja oikein kunnolla. Mut hitto kun on vaan niin mukavaa aina. Tai toki jotain pikku harmeja joskus mut perusfiilis aina positiivisen puolella. Miks aina vaan tuntuu enimmäkseen kivalta? Mitä pitäis tehä?

ei niin helppoo kun joku sanoo!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27315010:
Hanki mies, niin alkaa tulla ongelmiakin :D

Toi on kyllä totta :). No ehkä kaikille ei osu niitä ongelmatapauksia :D.

Fiksuna alotin eilen tän ketjun enkä sitten jaksanut jäädä lukemaan vastaako kukaan mitään. Typerä alotuskin. Mikslie piti tällastakin höpöttää... No joskus vaan pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Simppeliä;27319105:
No jos sulla on vaan yksi lapsi, etkä käy töissä etkä opiskele, niin aika paljon pystyt keskittymään vain itseesi. Mikäs sen mukavampaa.

Opiskelen kylläkin ja kokoajan etin töitä. Hirveesti ei ole aikaa keskittyä itteeni, mut onnellinen oon harvemmin sillon kun keskityn vaan omaan napaan.