Miks niin monta kertaa, kun mä löydän jonkun ihanan Novitan langan niin sitten sitä väriä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
ei hetken päästä enää tehdäkään?!? En ole hetkeen ostanut lankoja, tällä viikolla sitten menin ostamaan ja löysin ihanan vaaleanpuna-valko-harmaan langan. Ajattelin, että teen siitä likalle lapaset ja sukat.

No tykästyin siihen lankaan niin paljon, että ajattelin tekeväni siitä ittellekin jotakin. Menin eilen uudestaan kauppaan hakemaan lankaa, mutta ei siellä ollut kuin yksi kerä enää ja myyjä meinas, että se on poistuva väri. Oli kuulemma paljon sitä myynyt. Tätä ennen kävin Prismassa eikä siellä ollut ollenkaa tuota väriä. Pitää täällä käydä vielä yhdessä kaupassa jos siellä olisi ja äitille voi antaa mukaan pätkän lankaa ja värinumeron, että jos hän löytäisi sitä.

Mutta siis kun tämä ei ole ensimmäinen kerta! Onko Novitalla jotain mua vastaan? :snotty: :xmas:

Joo mä tiedän mistä langasta sä puhut. Eiks oo Seitsemää Veljestä? Vai oliko se nalle? Se on tosi kaunista! =)

Mä voin katsoa kans kun kaupoilla käyn, kotona mulla ei just tuota lankaa ole vaikka iso laatikollinen lankoja onkin...Olen hiukan lanka-addikti.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Joo mä tiedän mistä langasta sä puhut. Eiks oo Seitsemää Veljestä? Vai oliko se nalle? Se on tosi kaunista! =)

Mä voin katsoa kans kun kaupoilla käyn, kotona mulla ei just tuota lankaa ole vaikka iso laatikollinen lankoja onkin...Olen hiukan lanka-addikti.... :D

Se on Nalle colori.

Mulla on tunnukset Novita-klubiin, mutta en muista niitä!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onks se tämä? ei oo kyllä Nalle -lankaa

http://www.novita.fi/sys/cms.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=90789

Samat värit, mutta ei kuitenkaan tuo. Tuo mun lanka on nallen colori, siinä on lyhyempiä pätkiä noita värejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onks se tämä? ei oo kyllä Nalle -lankaa

Samat värit, mutta ei kuitenkaan tuo. Tuo mun lanka on nallen colori, siinä on lyhyempiä pätkiä noita värejä.

Ei oo noilla väreillä muita Novitan sivuilla eli sitt on jo tosi loppu
http://www.novita.fi/sys/cms.php?cms_cname=tuotelista&oid=80313&tuoteryhma=80313&ryhmanimi=Nalle%20Colori

Yhteistyössä