miks monet nettisivut jäkkii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai jaa, no meillä on dna, mietin että onko niillä vaan jotain häikkää omissa yhteyksissään. Kun tuntuu että vaikka sivu sinänsä olisi ok, latautuu vaan pirun hitaasti, tai ei avaa ollenkaan. Muta joku suomi24 on kyllä jatkuvasti remontissa |O
 

Yhteistyössä